joksa Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Onkos kukaan kokeillut elvyttää vanhoja iskareita vaihtamalla uudet öljyt sisään. Tyyliin reikä kylkeen -> vanhat öljyt ulos ja uutta tilalle - reikä umpeen? Quote
Guest Mika Raussi Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Eihän niissä se öljy käsittääkseni mikskään mene vaan männän tiivisteet tai vastaavasti varren tiiviste kusee öljyn ulos. Ei nuo niin paljoo maksa että kannattais edes suunnitella moista räpläämistä. Quote
joksa Posted June 30, 2004 Author Posted June 30, 2004 kerro heti, mistä voin rahalla noutaa K70 iskarit - tarvikeliikkeet luonnollisesti pyörittelevät päitään. Öljyä tuskin on yhtään jäljellä, kun iskaritesti näytti nollaa, kun toisella puolella sentään tuli lukemia. Quote
-tipi- Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Tietääks kukaan miten toi iskaritesti toimii? Eräällä 'kaverilla' oli varmaan 40v. vanhat iskarit, mut jousitus rajotinkumien varassa ja katsari nosti peukaloa että ompa hyvät iskarit... Quote
-tipi- Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Mutta tuskin hyvää tulosta tulee, jos molemmat on paskoja? Jos näin on, ompas keskeneräinen testi. Mietin vaan että oisko noilla kumeilla ollu vaikutusta siihen, ettei pyörä jää pomppimaan... Quote
-MITO- Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Jos molemmat vaimentimet yhtä paskoja niin keskinäistä eroa ei tule :) Quote
Jorrma Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Etu vai takaiskareissa vikaa?Onx siin päärsonit edes ja tavalliset takana?Eix löydy vastaavia jos on vanha mallina mukana? Quote
Guest Mika Raussi Posted July 1, 2004 Posted July 1, 2004 K70 iskarit onkin vähän paskempi homma. MUt noita kannattaa ettiä muista autoista jos löytyy vastaavan mittanen iskari. Ei sattuis olevan tossa ja ykkös kopan golffissa?? Kuhan arvailen mut romiksella pyöriminen ei välttämättä ois huono juttu. Quote
Guest Posted July 1, 2004 Posted July 1, 2004 Itellä on ollu aikeissa kokeilla vanhalla väsyneellä iskarilla öljyn vaihtoa jäykempään... moottoriöljyistähän löytyy viskositeettivaihtoehtoja, ja lisäaineistuksella saa vielä jäykempää... tosi sporttisen saa varmaan jos puristaa vaseliinia sinne :D :D :D (Ei olis joka jätkällä rasvanippaa iskunvaimentimessa....) Jan Quote
Guest lassekoo Posted July 1, 2004 Posted July 1, 2004 Bugfuel: Meillä oli inttiaikaan samassa tuvassa yhdellä miekkosella ollut vaseliinia iskareissa. Selitti siitä monta kertaa innolla että oli Polossa ralliauton alusta :D Quote
joksa Posted July 3, 2004 Author Posted July 3, 2004 Tere ja terkkuja Eestitä - lomamatka tuli sitten tehtyä prätkälllä eikä onneksi sitten satanutkaan kuin joka päivä, jolloin piti ajella paikasta toiseen :) Tuo K70 kun on NSU:lta lähtöisin, niin auto unionin osat ei välttämättä sovi (eikä kuulemma edes NSU Ro80:n). Täytyy irrotella iskarit ja ottaa hieman mittoja - harmi vaan, kun ei ole tullut vastaan kataloogia, missä olisi eri mallien iskarien mittoja, tosin kyllähän soveltamalla saa aina jotain sopimaan. MacPerssonit on eessä ja takaa. Quote
joksa Posted July 6, 2004 Author Posted July 6, 2004 kohtalaisen jumissa nuo alapään kiinnityspultit. Quote
Jorrma Posted July 6, 2004 Posted July 6, 2004 Eilenkö se oli kun paikallisessa Kookaupassa selailin jotain Volkkarilehteä, niin siinä oli K70:stä tehty pikappi. Quote
Guest HanttaP Posted July 29, 2004 Posted July 29, 2004 Kannattaa yrittää purkaa tuota takaiskarisysteemiä ylhäältä lähtien. Voi purkautua kokonaan ja sinne voi sitten lisätä öljyä. Näin kerran tehtiin yhteen kiinalaiseen. Quote
joksa Posted August 16, 2004 Author Posted August 16, 2004 Etupäähän löyty tarpeeksi hyvä korvike vertailemalla liikeessä erilaisia patruunoita. Opel Ascona C:n patruuna oli kaikilta mitoilta (eh eh) melko passeli, mutta ulosjoustossa menettää muutaman sentin. Kiitoksia vaan Kallion Varaosalle [toinen linja] ystävällisestä palvelusta (btw, siellä olisi pari 411:n takaiskareita hyllyssä, jos joku kaipaa). Takaiskarin korvike voisi löytyä BMW:n E28 tahi vastaavasta - ei kellään sattuisi olemaan mittoja moisesta? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.