Jump to content

iskariremppaa


Recommended Posts

Posted

Onkos kukaan kokeillut elvyttää vanhoja iskareita

vaihtamalla uudet öljyt sisään. Tyyliin reikä kylkeen

-> vanhat öljyt ulos ja uutta tilalle - reikä umpeen?

Guest Mika Raussi
Posted

Eihän niissä se öljy käsittääkseni mikskään mene vaan männän tiivisteet tai vastaavasti varren tiiviste kusee öljyn ulos. Ei nuo niin paljoo maksa että kannattais edes suunnitella moista räpläämistä.

Posted

kerro heti, mistä voin rahalla noutaa K70 iskarit

- tarvikeliikkeet luonnollisesti pyörittelevät päitään.

Öljyä tuskin on yhtään jäljellä, kun iskaritesti näytti nollaa,

kun toisella puolella sentään tuli lukemia.

Posted

Tietääks kukaan miten toi iskaritesti toimii? Eräällä 'kaverilla' oli varmaan 40v. vanhat iskarit, mut jousitus rajotinkumien varassa ja katsari nosti peukaloa että ompa hyvät iskarit...

Posted

Mutta tuskin hyvää tulosta tulee, jos molemmat on paskoja? Jos näin on, ompas keskeneräinen testi.

 

Mietin vaan että oisko noilla kumeilla ollu vaikutusta siihen, ettei pyörä jää pomppimaan...

Guest Mika Raussi
Posted

K70 iskarit onkin vähän paskempi homma. MUt noita kannattaa ettiä muista autoista jos löytyy vastaavan mittanen iskari. Ei sattuis olevan tossa ja ykkös kopan golffissa?? Kuhan arvailen mut romiksella pyöriminen ei välttämättä ois huono juttu.

Posted

Itellä on ollu aikeissa kokeilla

vanhalla väsyneellä iskarilla öljyn vaihtoa jäykempään... moottoriöljyistähän löytyy viskositeettivaihtoehtoja, ja lisäaineistuksella saa vielä jäykempää... tosi sporttisen saa varmaan jos puristaa vaseliinia sinne :D :D :D

 

(Ei olis joka jätkällä rasvanippaa iskunvaimentimessa....)

 

Jan

Guest lassekoo
Posted

Bugfuel:

Meillä oli inttiaikaan samassa tuvassa yhdellä miekkosella ollut vaseliinia iskareissa.

Selitti siitä monta kertaa innolla että oli Polossa ralliauton alusta :D

Posted

Tere ja terkkuja Eestitä - lomamatka tuli sitten tehtyä prätkälllä

eikä onneksi sitten satanutkaan kuin joka päivä, jolloin piti ajella

paikasta toiseen :)

 

Tuo K70 kun on NSU:lta lähtöisin, niin auto unionin

osat ei välttämättä sovi (eikä kuulemma edes NSU Ro80:n).

 

Täytyy irrotella iskarit ja ottaa hieman mittoja - harmi vaan,

kun ei ole tullut vastaan kataloogia, missä olisi eri mallien

iskarien mittoja, tosin kyllähän soveltamalla saa aina jotain

sopimaan. MacPerssonit on eessä ja takaa.

  • 4 weeks later...
Guest HanttaP
Posted

Kannattaa yrittää purkaa tuota takaiskarisysteemiä ylhäältä lähtien.

Voi purkautua kokonaan ja sinne voi sitten lisätä öljyä.

Näin kerran tehtiin yhteen kiinalaiseen.

  • 3 weeks later...
Posted

Etupäähän löyty tarpeeksi hyvä korvike vertailemalla liikeessä

erilaisia patruunoita. Opel Ascona C:n patruuna oli kaikilta

mitoilta (eh eh) melko passeli, mutta ulosjoustossa menettää

muutaman sentin. Kiitoksia vaan Kallion Varaosalle [toinen linja]

ystävällisestä palvelusta (btw, siellä olisi pari 411:n takaiskareita

hyllyssä, jos joku kaipaa).

 

Takaiskarin korvike voisi löytyä BMW:n E28 tahi vastaavasta -

ei kellään sattuisi olemaan mittoja moisesta?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...