Jump to content

katsastus ropleima...


Guest kupla72*

Recommended Posts

Guest kupla72*

Onko 1300 kuplassa sama vaihteisto kun 1600cc:ssä

Kun tuli onkelmia konttorilla käydessä kun muunnoskatsastin konnetta 1300 sesta 1600 niin katsastus miehelle pitäsi olla kuulema joku lappunen vaihteistosta millä todistaa että autossa on 1300cc sen laatikko??

Link to comment
Guest eemeli

Hep!

 

Mä oon ainakin ollu siinä uskossa, että katsarin velvollisuus olis todistaa että on vaihdettu, eikä auton omistajan, ettei ole vaihdettu?

 

-eemeli-

Link to comment
Guest Tuoppi

on se kumma kun on niin paljon eroja katsastuasasemissa. Itse katsastin 1300 -72 kuplan 1600 koneelle about 5 vuotta sitten ja katsari sano et "jaahas on oikein levyt(edessä) ja kaikki, ei kai me muuta kun lyödään leima paperiin. mukavia ajohetkiä" tuo oli asenne meikäläisen kohdalla ;)

 

 

ei muuta kun onnea

Link to comment

Heh, käytin mammalla käytössä olevan pösön katastuksessa ilman minkäänlaista vilkasua et onko kaikki ok.

No katsastaja ajoi pirssin talliin ja tuumas seuraavaa;

- toinen etuvalo näyttää kohti nousevaa lentokonetta.

- parkki on palanut edestä

- kumpikaan takajarruvalo ei toimi!

- takasumuvalo ei toimi

- lasinpyyhkijän viikksi jää pystyyn.

- yms

 

Meikä meinas et voe v...ttu ei puhettakaan että menis läpi.

Aikansa syynäs ja tuumas et mee ensin lamppukauppaan ja puhista toi pyyhkijöitten moottori niin toimii sitte sekin ja hiukan crc:tä muutamaan vaijeriin niin kaikki on ok. Ja eiku leima paperiin!

 

Menin sitte heti konttorilta lamppukauppaan ja sitte kotio säätään valot ja putsaan sen pyyhkijän moottorin. (hieman piti harjotella takasin asennusta :-) )

Link to comment
Guest kupla72*

siksi kun hokas katsastus mies että se lohko joka on mulla on1600cc ja papereissa on 1300cc.. mutta todellisuudessa se on 1800.. ja en kyllä olisi muuten muunnos katsastanut..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...