nalleolut Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 eli missä kohtaa on maadoitus koneen ja rungon välissä? jos nostan vänkärin takapyörän ilmaan ja pois ja vaihdan startille akulta tulevan kaapelin ,löydänkö maajohdon samasta reiästä? ongelmana on ettei jaksa pyörittää edes uudella akulla. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 vaihteiston etupäästä M8 mutterin alta vaihteiston etukannatintyynyn pulttuun yleisesti menee lattakaapeli. Quote Link to comment
nalleolut Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 kiitti. lähen ostamaan piuhaa ja paksua sellaista..... Quote Link to comment
nalleolut Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 hmm laiska pyöritys jatkuu: vaihdettu uusi akku,putsattu dremelillä maadoitukset+uudet maapiuhat akulta runkoon ja laatikosta runkoon vaihdoin startin heräte piuhaan uuden abikon ja putsasin liitoksen. ainoa mikä on vaihtamatta vielä on uus piuha startilta akulle ja itse startti. kysymyksiä: startin perseessä 2 abiko paikkaa,onko väliä kumpaan heräte? entä se toinen m10 mutteri startin perseessä? vaikuttaako ku katkasin sen johdon joka tulee diaknostiikka laatikosta startille tähän hommaan? pohdintaa: Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 saattaa olla startti, tai pusla. Olis startti myynnissä, hinta 80.- (uudenkarhea) Quote Link to comment
metake Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Vaikuttaa kovasti siltä, että startin tunnit alkaa oleen täys. Voi olla että vika piilee kuluneissa puslissa/hiilissä ja toiminta saattaa hieman parantua vaihtamalla ne. Jos vika on siinä, että eristeet alkaa olla loppu (käämit ikäänkuin "lyö läpi") niin tarviit uuden startin tai tuolle vanhalle peruskorjauksen. Onko vika sama kuumalla ja kylmällä koneella? Onko oireillut jo aikaisemmin kuumana? Quote Link to comment
nalleolut Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 aina tuo on ollut pikkasen laiska käyntiin lähtemään ,nyt vaan vielä huonommin. Quote Link to comment
metake Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Jos uuden hommaat niin taitaa löytyy halvimmalla Motonetistä: KÄYNNISTINMOOTTORI VAIHTOLAITE VOLKSWAGEN KUPLA Hintaan lisätään 20/50 euron pantti joka palautetaan vanhaa korjauskelpoista starttia vastaan Kupla 68-- jos 12V (ei Automatic). . . . . . . . . . . . . 13-2558 84.00 ??? P20 Quote Link to comment
nalleolut Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 startin puoleen homma hoidossa! hommaan vielä lisää paksua piuhaa saa startille kaikki amppeerit kulkemaan. kysymys: mitä piuhoja on takapenkin alla,tulee sieltä kuskinpuolelta nipussa ja päätyy akun luokse! ruskea,ja 2 muuta joiden väreistä ei saa selvää,ei ole missään kiinni ainakaan akun päässä.roikkuu tyhjän panttina! liekkö takalasin lämmitys johtoja? vai mitä lienee. Quote Link to comment
Guest pedros Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Selvisikö mikä oli vikana kun ei jaksanut pyörittää? Itsellä sama ongelma, kolme eri starttia (ainakin yksi takuutoimiva) ja uusi akku, eikä jaksa. Quote Link to comment
nalleolut Posted November 21, 2006 Author Share Posted November 21, 2006 uusi startti,uus akku,uudet virtapiuhat ja liitokset ja vanhojen putsaus dremelillä niin johan helpottui koneen pyöritys. kaikki uusiksi vaan niin ei tartte arpoa. tosin taisi se vika itselläni olla siinä startissa! Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Mulla ei muuten koskaan vielä bussissa ollut moottorin maadoituskaapelia runkoon. Ihme kyllä häkkyrä lataa ja pelittää ihan hyvin. Tarvis vissiin pistää sinne joku pätkä... Quote Link to comment
mick Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Plussapuolen akunkengän vaihtamalla minulla hävisi starttiongelma. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.