Guest ManuOtus Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Dellordon 40 kaksi kurkkunen kaasutin pitäs purkaa, puhdistaa, ja kasata niin löytyskö mitään räjäytyskuvaa/ohjeistusta kyseiseen hommaan? meinaa olla hapettunut ja jumissa Quote Link to comment
Guest Jari Pekkarinen Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Terve Tässä linkki Dellun sivuille: http://www.racecar.co.uk/dellorto/carca ... s/drla.htm Ja varaosia löytyy mm Moposportista Vantaalta T Jari Quote Link to comment
Guest ManuOtus Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 kiitos ja kumarrus! millaisia kokemuksia löytyy kyseisestä kaasuttimesta? itsellä tulossa 1600cc koneeseen.. mitä tarvitsisi jos haluaisi tehdä paineistetun tästä? eli ahtin lisää mukaan leikkiin.... Quote Link to comment
Guest Jari Pekkarinen Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 Itselläni oli vastaava kaasari 32 mm kurkuilla 1700 koneessa vuoden. Toimi hyvin ammattimiehen säätämänä. Keskikaasarissa on kuitenkin pieni viive kaasua painettaessa ja tästä en pitänyt. Myös talvella ajettaessa oli pientä kykimistä ajossa ennen lämpiämistä muttä hyvin sen kanssa myös talvella pärjäsi. Nykyiseen 1,83 koneeseen laitoin nurkka Brosollit. Toimii hienosti, suosittelen. Eikä Brosollien hintakaan ole päätä huimaava. Myös tuossa 1700 koneessa on nyt 40 DRLA nurkkatuplat 28 kurkuilla. Ahtimista ei minulla ole mitään tietoa. Minulla olisi myynnissä tuo vanha toimiva 40 DRLA keskikaasaripaketti 1700 koneen säädöillä. T Jari Quote Link to comment
Teevee Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 Kun purkaat kaasaria, tee se josain laatikossa ettei pääse osat hukkumaan.. Mulla on samanlainen kaasari omassa 1600:ssa ja ihan hyvin pelittää. Tosin soppaa menee läpi reippaasti kun on melko isot suuttimet. Tietysti kulkupuolikin on ihan eri isoilla suuttimilla. ;) Mulla oli pääsuuttimina 200:set joita oli vielä porattu isommiksi ja meni tankillinen bensaa välillä Rauma-Himos. :) Quote Link to comment
hanski. Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 Tietysti kulkupuolikin on ihan eri isoilla suuttimilla. ;) Mulla oli pääsuuttimina 200:set joita oli vielä porattu isommiksi ja meni tankillinen bensaa välillä Rauma-Himos. :) heh heh...muttei silti vielä pärjännyt riisseli-golffille... Quote Link to comment
Guest ManuOtus Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 joo osat on laatikossa tallessa, itse kaasutin likoamassa valopetrollissa meinaa olla sen verta hyvin hapettunut ja jumissa. Quote Link to comment
Teevee Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 Kuules Hanski, sun riisselis mä lupaan piestä millon vaan, sillon ku hurautit ohi, ni mä olin meidän ilmavolkkariletkan perällä ja ihan tarkoituksella en lähtenyt kisaamaan. Ei jaksa tuhlata aikaa VESIVESSAharrastelijoiden leikkeihin. :) Quote Link to comment
Kape77 Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Mitäs se taidekauppias taas uhoaa, kuulin huhua, että taitaa olla horoskoopissakin vesimies ;) Quote Link to comment
hanski. Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 kuulin huhua, että taitaa olla horoskoopissakin vesimies ;) suosittelen korvalääkärissä käyntiä...pieleen meni...heh heh... Quote Link to comment
Teevee Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 No en mä tie onko se NEITSYTkään parempi.. ;) Sori..offtopiccia.. Quote Link to comment
hanski. Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 heh heh....eli juhlat tulossa kohta...jos ois ffp sivu niin ois jo lukko heilunut...heh... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 FFP:llä taitaa lukko viuhua muutenkin ihan tajuttoman herkästi. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.