Jump to content

kaasuttimen kasausohje


Guest ManuOtus

Recommended Posts

Guest ManuOtus

Dellordon 40 kaksi kurkkunen kaasutin pitäs purkaa, puhdistaa, ja kasata niin löytyskö mitään räjäytyskuvaa/ohjeistusta kyseiseen hommaan?

 

meinaa olla hapettunut ja jumissa

Link to comment
Guest ManuOtus

kiitos ja kumarrus!

 

millaisia kokemuksia löytyy kyseisestä kaasuttimesta? itsellä tulossa 1600cc koneeseen..

 

mitä tarvitsisi jos haluaisi tehdä paineistetun tästä? eli ahtin lisää mukaan leikkiin....

Link to comment
Guest Jari Pekkarinen

Itselläni oli vastaava kaasari 32 mm kurkuilla 1700 koneessa vuoden. Toimi hyvin ammattimiehen säätämänä. Keskikaasarissa on kuitenkin pieni viive kaasua painettaessa ja tästä en pitänyt. Myös talvella ajettaessa oli pientä kykimistä ajossa ennen lämpiämistä muttä hyvin sen kanssa myös talvella pärjäsi. Nykyiseen 1,83 koneeseen laitoin nurkka Brosollit. Toimii hienosti, suosittelen. Eikä Brosollien hintakaan ole päätä huimaava.

Myös tuossa 1700 koneessa on nyt 40 DRLA nurkkatuplat 28 kurkuilla.

Ahtimista ei minulla ole mitään tietoa.

 

Minulla olisi myynnissä tuo vanha toimiva 40 DRLA keskikaasaripaketti 1700 koneen säädöillä.

 

T Jari

Link to comment

Kun purkaat kaasaria, tee se josain laatikossa ettei pääse osat hukkumaan.. Mulla on samanlainen kaasari omassa 1600:ssa ja ihan hyvin pelittää. Tosin soppaa menee läpi reippaasti kun on melko isot suuttimet. Tietysti kulkupuolikin on ihan eri isoilla suuttimilla. ;) Mulla oli pääsuuttimina 200:set joita oli vielä porattu isommiksi ja meni tankillinen bensaa välillä Rauma-Himos. :)

Link to comment

Kuules Hanski, sun riisselis mä lupaan piestä millon vaan, sillon ku hurautit ohi, ni mä olin meidän ilmavolkkariletkan perällä ja ihan tarkoituksella en lähtenyt kisaamaan. Ei jaksa tuhlata aikaa VESIVESSAharrastelijoiden leikkeihin. :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...