Joe Cool Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 Toinen ketju samantien Brassi junakeulasta '74. Autossa siis yksipiirijarrut. 3 putkea lähtee pääsylinteriltä, 2 eteen ja 1 taakse, jossa se jakautuu jossain. Joissain rekisteröintikatsastuskeskusteluissa on arveltu, että 70-luvulla käyttöön otettua ei saisi kilpiin 1-piirijarruilla, mutta muutos tuli katsastajan käsikirjan mukaan 1.1.1981. Eli lain kirjan täyttyy orggiksillakin. Katsastuskauhuissani löysin tällaisen setin, jolla alkuperäinen 1-piirinen muutetaan 2-piiriseksi. Maksaa n. 150e, joten sekään ei vielä konkurssiin vie, vaikka vähän kenties jouduttaakin 😉 Onko tästä tai vastaavasta kokemusta, jos tällaisen heittäisi orggiksen tilalle. Olisihan se turvallisuusjuttu kuitenkin vanhassa autossa, jossa teoriassa voi olla 9 hlö sisällä. Näyttäisi, että lähdöt ovat juuri samat, eli 2 eteen ja 1 taakse, joten tuon takia ei pitäisi putkiakaan joutua virittelemään. Quote
nikke911 Posted February 15, 2019 Posted February 15, 2019 Ihan oman turvallisuuden kannalta kannattaa vaihtaa 2-piirijarruihin. Tuo CSP:n sarja on hyvä. 1 Quote
Joe Cool Posted April 8, 2019 Author Posted April 8, 2019 Sarja asennettu, meni hyvin ja jarrut ovat ... no ainakin olemassa 😉 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.