Guest Metu2 Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Elikkä perää pitäs 1303 saaha alemmas, jotain ohjeita kyllä löysin mutta tuo kiinostaa eniten että selviääkö pienemmällä purkamisella irs perässä ku tossa tavallisessa heilurissa.Huomasin alle katottuani että tässä irs systeemissä on lisäks jotku putkenpätkät lisukkeena jos yrittää booritusta muuttaa niin eihä se varsi tuu paljoa ulos ku putki ottaa jo peltiin kiinni pitää vissiin purkaa pellitykset kylestä pois äkkiä katottuna heh.Vaiko miten se tapahuu.Ohjeita itelläni on tuo perän korotus tai madallus tekniikkatuokio mut tuo on pikkasen erinäkönen. Quote Link to comment
Ketsa Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Kyllä möhkössäkin saa vääntösauvan asemaa muutettua lokareita irroittamalla. Jousilatta on tukivarren päästä mielestäni helpompikin irroittaa kuin swingissä. Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Niinpä onkohan jollakin kokemusta moisesta ku möhkö kulkee nyt pikkasen kallensa kuski painava mut kyllä on jousikin kuoleentunu samalla madaltas pikkasen. Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Niin eliikäs takaloksut pitää purkaa poijes niin pääsee irrottamaan latat.Aika kiva homma kun auto on massattu. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 ei kai sentää, sit tarttee jos kovin on jousi jämähtäny kii tohon lattaan ni pääsee paremmin moukaroimaan ku osat käsis Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Aha juu,tuo boori putki näyttää vaan niin pitkältä että mahtuuko sitä säätämään tuleeko tarpeeks ulos että ei ota putki kiinni. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.