Jump to content

Kaasutin(?) ongelmia...


Recommended Posts

Ongelmana on, että kupla vastaa huonosti tai hyvin huonosti kaasuun keskikierroksilla. Risteyksistä lähtö on yhtä h**vettiä, kun kone lakkaa rykimisen vasta 3000 kierroksen jälkeen. Eli kone meinaa "stumpata".

 

Virranjakaja on 1600 pallon jakaja, eikä ole väljä. Ennakkoa 7,5 astetta. Ja kupla siis vakio 1600:n.

 

Kaasari on hieman mysteeri. 34 PICT-3, jossa on reikä keskellä kaasuläppää, onko noissa kaikissa? Tuolta löysin jotain juttua, että tuo kaasari olisi tarkoitettu jakajalle, jossa sytkän ajoitus on 5 astetta jälkeen ykk:n. Eli onko nyt jotain ristissä?

 

Kaasarin purin ja putsasin, ei ollut ihmeemmin roskaa ja kiihdytyspumppu toimii. Säädin sen, mutta sama vika edelleen.

 

Suutimet olivat toinen ihmetyksen aihe. Korjauskäsikirjan mukaan siinä pitäis olla tuossa koneessa aivan erilaiset suuttimet. Mainjet: on 125, p.o. 127.5; air correction jet: on 208!!!, p.o. 75; auxiliary fuel jet: on 47.5, p.o. 42.5; pilot jet: on 95.5, p.o. 55.

 

Osaako kukaan kertoa mihin koneeseen tuo kaasari mahdollisesti kuuluu?

 

Ja onko tuo käynti ongelma juurikin tuon em. kaasarin ja virranjakajan yhteensopimattomuutta?

Link to comment

nakkaa roskiin ja laita joku 31 tilalle :D

kyl kai niis reijät on mutta en oo viel kuullu kauheesti hyvää kys kaasutinmallista. vähänajettuna ja varmasti puhtaana eikä mitään vuotoi ni varmaan pelaakin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...