metake Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 Ongelmana on, että kupla vastaa huonosti tai hyvin huonosti kaasuun keskikierroksilla. Risteyksistä lähtö on yhtä h**vettiä, kun kone lakkaa rykimisen vasta 3000 kierroksen jälkeen. Eli kone meinaa "stumpata". Virranjakaja on 1600 pallon jakaja, eikä ole väljä. Ennakkoa 7,5 astetta. Ja kupla siis vakio 1600:n. Kaasari on hieman mysteeri. 34 PICT-3, jossa on reikä keskellä kaasuläppää, onko noissa kaikissa? Tuolta löysin jotain juttua, että tuo kaasari olisi tarkoitettu jakajalle, jossa sytkän ajoitus on 5 astetta jälkeen ykk:n. Eli onko nyt jotain ristissä? Kaasarin purin ja putsasin, ei ollut ihmeemmin roskaa ja kiihdytyspumppu toimii. Säädin sen, mutta sama vika edelleen. Suutimet olivat toinen ihmetyksen aihe. Korjauskäsikirjan mukaan siinä pitäis olla tuossa koneessa aivan erilaiset suuttimet. Mainjet: on 125, p.o. 127.5; air correction jet: on 208!!!, p.o. 75; auxiliary fuel jet: on 47.5, p.o. 42.5; pilot jet: on 95.5, p.o. 55. Osaako kukaan kertoa mihin koneeseen tuo kaasari mahdollisesti kuuluu? Ja onko tuo käynti ongelma juurikin tuon em. kaasarin ja virranjakajan yhteensopimattomuutta? Quote
metake Posted September 20, 2006 Author Posted September 20, 2006 Eikö näihin todellakaan osaa kukaan vastata, vai eikö kukaan jaksanut lukea loppuun saakka ;) Osasikos joku edes kertoa, että onko noissa 34:ssa kaasareissa kaikissa tuo reikä kaasuläpässä? Quote
Guest Raggare Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 nakkaa roskiin ja laita joku 31 tilalle :D kyl kai niis reijät on mutta en oo viel kuullu kauheesti hyvää kys kaasutinmallista. vähänajettuna ja varmasti puhtaana eikä mitään vuotoi ni varmaan pelaakin. Quote
metake Posted September 20, 2006 Author Posted September 20, 2006 Sopiiko toi 31:n suoraan ton 34:n paikalle, eli onko pulttijako sama? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.