Guest Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 eli:pikasesti ei haulla löytyny. -tarkoitus ei ole saada leimasta läpi,vaan saada vain tungettua se sinne perään. se sopii suoraan laatikkoon mutta millä kytkimellä?ettei tarvis sorvata lootaa suuremmaksi. -ja toiseksi paljonko pitää perää silputa jotta saa sopimaan,tarkoituksena kuitenkin mahdollisimman vähän koria tuhota! olisko kellään kuvia toteutetusta versiosta? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 tuolla muutama kuva: http://www.pajalle.com/cars.php?id=003&lang=fi Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Siihen se sattuu lootaan ihan helposti. Ei tarvii muuta kun holkki laittaa vauhtipyörän keskelle. Voi laittaa myös ihan neulalaakerin jos tahtoo. Eli siis kytkinakseli ei riitä sinne missä on nelkun neulalaakeri. Se kun on kampurassa eikä missään kampuran pultissa. Mutta vauhtiksen keskelle see holkin ja sinne se akseli piisaa. Miulla otti vauhtis laatikon kumien pultteihin, mutta kai siihen ois ottanu t-1 vauhtiskin. koska startti sattuu molempiin sama. Peltien leikkelystä mie en osaa sanoa mitään, mutta takatuki kannattaa rakentaa. Tuntuu nimittäin vaappuvan se vähäsen painavampi kone pikkasen kerkemmin siellä takana. Kunnollinen takatuki kun on , niin saa käyttää vakio kumeja, eikä tarvii kuunnella koneen meluja runkoa pitkin. Quote Link to comment
Guest Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 no niin,testasin niin ainakin pakun 210mm kytkimellä mahtuu pyörii hyvin.ja kytkin akselikin muutaman millin roikkuu siinä laakerissa,tosin ei vrmaankaan riittävästi?mahdollisesti joutuu siis sen sorvaa siihen vauhtikseen. jäähypellit kyl sorvaa sit sopivat Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Juu miulla on 215mm kytkin ja pelaa oikeen mukavasti. Vakiokytkin tuntuu pitävän oikeen ilosesti kun on vauhtis kunnossa. Quote Link to comment
Guest Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 kytkin hallussa,miten ootte sen takatuennan tehny? hitsaanko tosta takahaarukasta tuen sille taakse?toki ne gummityynyt väliin pistäen! vai raakasti korista?hieman epävarmaa EIKÖ? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Korista takatuki, haarukoille on jo riittävästi painoa muutenkin eikä siitä oikein saisi tukevaakaan. Samaan tapaan vaan kun perus-geneberg-takatuki T1-moottoriin. Orggisrautaakin voinee hyödyntää. Puavo @ dwl Quote Link to comment
Guest Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 joo nyt vissiin tulee sit tollanen 2,0 kaasari kone(t4) sit pistettyä persiiseen.ja jotenkin sit rakenneltuu siihen takatuenta korista.alkup 412 ruiskuukin sinne meinasin mutta sit tarvii noita bensalinjoja vetää lisää ja pumput sun muut niin olkoon.kaipa se tuollakin ees johkin liikkuu??!! joo ja nää näitä tälläsii viriksii,tiedän mutta kun kaikkee pitää koittaa ja mahdollisimman HALVALLA. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.