Jump to content

Turbo tietoutta vailla (VNT)


Recommended Posts

Posted

Juu, eli osui kouraan tuollanen muuttuvasiipinen turbo, onko kellään kokemuksia moisesta?? Miten sen soveltaminen bensa koneeseen? Ohjaus? Kestääkö? Jossain ollut juttua että ei oikeen kestäisi bensakoneessa mutta toiset taas väittää että kestää??

 

-J-

Posted

Useimmat väittää että muuttuvasiipiset dieselin föönit ei kestä bensavehkeissä korkeamman pakolämpötilan vuoksi. Käytännössä en ole kuitenkaan nähnyt yhtään tuollaista.

 

t. Mika

Posted

Osta porschen muuttuvasiipinen puhallin tai siis eihän se porschen tekemä ole, mutta sen pitäis kestää, kun siinä on käytetty jotain eri materiaalia, kuin noissa dieselin fööneissä.

Posted

FFp:llä pojat on mitannut 1000°C pakolämpöjä dieseleistä.

 

Jos se ahdin on vag:sta kotoisin niin ohjaus on toiminut alipaineella. näitä on muuteltu paineohjauksiksi. Pieniähän noi on kunnon tehotavoitteisiin, mutaa kokeile ihmeessä

Posted

Joo, tää on 2,5 tdi Passatista. Idea olis laittaa se johonkin esim 1776cc koneeseen ja kone bussin konttiin (mihin tulossa automaatti loota) eli ei mitään varttimailivehettä. Jos ohjauksen sais sopivasti toteutettua niin varmaan ois aika kivasti alhaalta mukana.

 

-J-

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...