jocke biese Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Juu, eli osui kouraan tuollanen muuttuvasiipinen turbo, onko kellään kokemuksia moisesta?? Miten sen soveltaminen bensa koneeseen? Ohjaus? Kestääkö? Jossain ollut juttua että ei oikeen kestäisi bensakoneessa mutta toiset taas väittää että kestää?? -J- Quote Link to comment
-MITO- Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Diiselöit folkkaris ;) Quote Link to comment
mikan Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Useimmat väittää että muuttuvasiipiset dieselin föönit ei kestä bensavehkeissä korkeamman pakolämpötilan vuoksi. Käytännössä en ole kuitenkaan nähnyt yhtään tuollaista. t. Mika Quote Link to comment
Jr Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Osta porschen muuttuvasiipinen puhallin tai siis eihän se porschen tekemä ole, mutta sen pitäis kestää, kun siinä on käytetty jotain eri materiaalia, kuin noissa dieselin fööneissä. Quote Link to comment
pipo_esa Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 FFp:llä pojat on mitannut 1000°C pakolämpöjä dieseleistä. Jos se ahdin on vag:sta kotoisin niin ohjaus on toiminut alipaineella. näitä on muuteltu paineohjauksiksi. Pieniähän noi on kunnon tehotavoitteisiin, mutaa kokeile ihmeessä Quote Link to comment
jocke biese Posted September 28, 2006 Author Share Posted September 28, 2006 Joo, tää on 2,5 tdi Passatista. Idea olis laittaa se johonkin esim 1776cc koneeseen ja kone bussin konttiin (mihin tulossa automaatti loota) eli ei mitään varttimailivehettä. Jos ohjauksen sais sopivasti toteutettua niin varmaan ois aika kivasti alhaalta mukana. -J- Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.