Guest ^Matsoni Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Tallissa lojuisi joutilaana weberin kakskurkkuinen kaasari. Oon tuossa pohtinu sen pulttaamista koneeseen. Seuraava asia on kuitenkin imusarjan rakentamisessa askarruttanu. Pitääkö kaksi kurkkuisessa kaasarissa rakentaa imusarjaan jonkinlainen yhdysputki tasaamaan painetta tms. Toivottavasti tuo tuherrus auttaa ymmärtämään asiaa. Quote Link to comment
DOODAH Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Kyllä se käyntiä tasaa, kun ei oo peräkkäiset sykäyksen samassa kurkussa. Rakenna vaan. Quote Link to comment
Guest ^Matsoni Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Joo kiitos infosta! Imusarja onkin muuten valmiina. Pitää vielä lisätä tuo putki väliin. Quote Link to comment
Guest Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 oon rakentanu imusarjoja tasausputkella ja ilman, enka ole huomannut merkittävää eroa käynnissä millaan kierroslukualueella. En siis niin paljoa että viitsisin enää vaivautua. Kerran tein jopa sellailsen missä on hana keskellä, että saa sen putken näppärästi suljettua jos haluaa. Ei vaikutusta. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Edellisessä volkkarissa tasaantu tyhjäkäynti ja muutenkin rokkas paremmin kun laitto yhdyspuken ja siintä haarotti alipaineletkun jakajaan. Liekkö sitten vaikuttanu paineen tasaus vaiko alipaine jakajalle. Entinen systeemi oli kuitenkin siten, että alipaine meni kaasarilta vaan toisesta kurkusta (dellorto) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.