vilkku Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Eipä auto oikeen liikkunut ?!? Vaikkakin ihan normaalin ajon jälkeen koluutteli ja lakkasi liikkumasta. Vähän aikaa oli vika hukassa kun pakki toimi, mutta millään ei liikkunut eteenpäin. No lakkasi se pakkikin sitten toimimasta! Vilkku Quote
Guest ManuOtus Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 mulla kävi entisellä vesivessa autolla siten että se tappi tuosta keskeltä katkesi.... oli hammaspyörä syönyt tapin poikki.... Quote
vilkku Posted December 3, 2006 Author Posted December 3, 2006 Sitä on sitten kumia polteltu? ei oo! Tai sitten edellinen omistaja oli sitä tehnyt! Konekkin on vain 1.8 eikä siitä nyt älyttömiä irtoa! Luulis että ei noita hampaita saa revittämällä rikki. Jos ei jäätiköllä sitten kun pyörä ottaa kiinni? Quote
-MITO- Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 No revittämällä ne just saa varsinkin jos moottori ja loota ei oo kunnolla tuettu. Se takarenkaitten pompotus ne rikkoo. Quote
Guest ritariässä Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 kyllähän laatikoita on saatu rikki vakiokoneillakin, joten ei sinällään maailman kahdeksas ihme. esim vastapainotettuna kuplan orkkis kampura kestää useiden satojen hevosvoimien potkut ja silti niit on joillain katkennut kahtia vakiokoneissakin. jne... Quote
vilkku Posted December 3, 2006 Author Posted December 3, 2006 No revittämällä ne just saa varsinkin jos moottori ja loota ei oo kunnolla tuettu. Se takarenkaitten pompotus ne rikkoo. Juu en epäilekkään ettei kenellekkään ole näin käynyt, mutta onko kuinka yleistä että hampaat menee näin tuolta perästä? Olisin kuvitellut, että jotain muuta rikkoontuu Laatikkossa oli jotain ylimääräisiä pantoja! Panta kytkinkopan ympärillä, vahvempi kiinnike alapuolella ja laatikon edessä kanssa oli ympäri panta. oli muuten tämmöset http://www.hotcars.net/Prod/pict-o/4800.jpg Quote
Guest Raggare Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 nuo pikkurattaat lienee se eka paikka mistä loota repee Quote
Guest ritariässä Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 noi pannat tukee vaan laatikkoa haarukoihin, muttei varsinaisesti estä haarukoiden joustoa ja sitä kautta renkaiden pomppimista. Quote
Racing Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Itsellä kans hajos muutama vuosi sitten toisesta kuplasta laatikosta juuri pari hammasta noista pikkurattaista kun kone pääsi heilumaan liikaa ja ja takapyörät pomppi kun otti lähtöjä. huomas vasta kun vaihtoi lootaöljyjä,ei kerinnyt mennä kokonaan vielä paskaksi. Quote
vilkku Posted December 3, 2006 Author Posted December 3, 2006 Mitä öljyä muuten tonne laatikkoon kannattaa käyttää? Quote
Guest ritariässä Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 normaalia peräöljyä oli luokitus gl nelonen tai vitonen. Quote
Guest Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Juu toi on ketjun heikoin lenkki yleensa, ihan normaalia etta ne pikkurattaat porsii ekana. Syyna yleisimmin kuminpolttoyritykset a) liian vahilla hevosilla ja/tai b) huonosti tuetulla lodju&kone paketilla. Sinne voi ostaa vaikka minkalaista vahvempaa viripalikkaa, esim. nelirattaisia pikkuratasmalleja on olemassa. (Kuorma jakautuu neljalle rattaalle kahden sijaan) Jan Quote
Guest Perämettä Gruising Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 Ai näin vai? Ja tällä hetkellä menee kaikki vaihteet päälle mut ei liiku eteen eikä taakse ja rutisee vaan. Johtunee kesän viimeisistä burniksista. :) Pinjoni vissiin vähän silee! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.