Guest mäksä Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 elikkäs montako autoa saa vuden aikana myidä ette verottaja iske?? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 jos voittoa kaupoista ei tule, niin miksi iskis vaikka myisi kuinka monta?? Quote Link to comment
Guest Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Nii-i, kyllä se vaan iskee vaikkei voittoa tulisikaan. Verojaverojaveroja! Quote Link to comment
jukkis Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Mulla on tullu pari kertaa peräkkäisinä vuosina kysely verottajalta noista autokaupoista. Eka kerralla oli vuoden sisään 14 ja toisella kertaa 11:autoo. Kummallakaan kerralla en joutunu maksaa veroja, äitimuori ja silloset amiksen opettajat autto sen vastineen kirjotuksessa. Sen jälkeen ei oo tullu mitään kyselyjä, mut ei oo ollukkaan enää ihan noin montaa autoakaan samana vuonna, ainakaan omissa nimissä ;) Quote Link to comment
Guest keijo Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 meikäläisellä elämänsä aikana noita autoja on ollut omistuksessa rapiat 40 kipaletta, eikä verottajasta ole kuulunut mitään. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Aikoinaan verottaja oli kovinkin kiinnostunut autokaupoista yleensäkin. Ostin vuonna -80 ensimmäiseksi autokseni -74 mallisen 127 fiatin. Ko. auton hinta ei ollut kovinkaan suuri, mutta silti verottaja lähetti kyselyn, millä rahalla olin hankinnan tehnyt. Lähdin tuolloin opiskelemaan ja kun olin tehnyt töitä vain osan vuodesta sain kohtuullisen veronpalautuksen. Pääsinkin kuittaamaan verottajalle, että hankin tuon fiatin veronpalautuksilla. Eivät ole sen jälkeen autokaupoisatani kyselleet. Quote Link to comment
Guest mäksä Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 eli nou stress! panhampa rautaa myyntihin. Quote Link to comment
Recommended Posts