Jump to content

Vakiokoneen apulaitteet (ja tyhmiä kysymyksiä)


Guest Infiniz

Recommended Posts

Guest Infiniz

Tulipa hankittua rempattu 1600 vakio puolimoottori. Ja nyt sit kyseleen et mitäs tuon puolimoottorin täydennykseen?

 

Apulaitteiksi olen suunnitellut seuraavia ja ajattelin viisaammilta kysellä.

 

Kaasutin Solex 34 pict, kumpi parempi/toimivampi/järkevämpi, 31 vai 34

Imusarjaksi ihan vakiorööri.

 

Jakajaksi alkup (mikä se muuten edes on, 025?) tai tuo CB:n hei-setti, mahtaako toimia ihan vakiokoneessa vai meneekö heebailuksi?

 

Puhallinkotelona mulla olis tallissa yksi koirankoppi, mahtaako olla pätevä ratkaisu vai tarviiko hommailla joku parempi patentti? (esim oem) Koppa lie joku pingpong-valmiste.

 

Puolaksi joko boschin sininen tai sitten tuo hei. Meneekö metsään vai toimiiko?

 

Pakopuolelle olen ajatellut jotain käärmettä (ehdotuksia mikä) kun tekee niin kovasti mieli phat-boy vaimenninta.

 

Tuollainen olisi visio, mahtaako olla toimiva kokonaisuus vai meneekö aivan pieleen?

Link to comment
Guest Infiniz

Jeps, mietiskelin et 31 tai 34 soleks ja sytkään tuo aircooledin vakio bosch alipainekellolla + compufire ja sininen puola. Kuulemma toiminut vakiossa 1600 moottorissa ihan hyvin. Ja tuossa koneessa kaasarina 31.

Link to comment

kui,eikö toi 34 muka toimi kun on säädös?tai uuden veronen.niin ja toinen kyssäri! miksi ei voi 009 jakajaa tarjota vakio koneen jatkoksi sellasenaan vakio kaasarin kans??(tällästä paskaa oon kuullu ettei sovi)

 

mulla kun vaan sattus oleen kyseiset osat hyväkuntoosena/ uutena hyllys.

Link to comment
kui,eikö toi 34 muka toimi kun on säädös?tai uuden veronen.niin ja toinen kyssäri! miksi ei voi 009 jakajaa tarjota vakio koneen jatkoksi sellasenaan vakio kaasarin kans??(tällästä paskaa oon kuullu ettei sovi)

 

mulla kun vaan sattus oleen kyseiset osat hyväkuntoosena/ uutena hyllys.

 

Kyllä se 34:n varmaan toimii, kun on uuden veroinen, mutta mun ei toimi. 009 varmaan toimii ihan ok 31:n kanssa, mutta 34:n kaasuläpässä oleva reikä aiheuttaa hermojen kiristymistä 009:n kanssa. Tuki se reikä ja sitten 34 + 009 on ok.

Link to comment
Guest ritariässä

34 solexin seokset vakiona sellaset etteivät oo optimaaliset varsinkaan osakaasulla 009 jakajan ennakoille jne... yhteenvetona vois sanoo et jouhevasti toimiva 34 solex ja 009 ei oo mikään taloudellisin vaihtoehto vaikka joidankin kombinaatioiden kanssa saa toimiin hyvin, mut ei tarkoita et olis paras vaihtoehto koskaan.

Link to comment
  • 2 weeks later...

34 on jo valmiiksi alimitoitettu kaksreika 1600:lle, alkaa ny hitossa laittaki viela pienempaa kuristinta sinne..

 

Taysin vakio 1600 kaksreikakone tuli tehtaalta 34 imusarjalla ja kaasarilla seka alipaine/keskipako jakajalla.

 

009 toimii ihan ok 34 kaasarin kanssa, kunhan joku osaa saataa ne toimimaan yhdessa. Vahemman murhetta saat kun laitat vakiojakajan, ne ovat laadukkaampiakin.

009 jakajien ennakkokayrat on uutenakin ihan mita sattuu, ei ole kahta samanlaista. Eli niita joutuu JOKA tapauksessa sorkkimaan.

 

Jan

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...