Guest Infiniz Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Tulipa hankittua rempattu 1600 vakio puolimoottori. Ja nyt sit kyseleen et mitäs tuon puolimoottorin täydennykseen? Apulaitteiksi olen suunnitellut seuraavia ja ajattelin viisaammilta kysellä. Kaasutin Solex 34 pict, kumpi parempi/toimivampi/järkevämpi, 31 vai 34 Imusarjaksi ihan vakiorööri. Jakajaksi alkup (mikä se muuten edes on, 025?) tai tuo CB:n hei-setti, mahtaako toimia ihan vakiokoneessa vai meneekö heebailuksi? Puhallinkotelona mulla olis tallissa yksi koirankoppi, mahtaako olla pätevä ratkaisu vai tarviiko hommailla joku parempi patentti? (esim oem) Koppa lie joku pingpong-valmiste. Puolaksi joko boschin sininen tai sitten tuo hei. Meneekö metsään vai toimiiko? Pakopuolelle olen ajatellut jotain käärmettä (ehdotuksia mikä) kun tekee niin kovasti mieli phat-boy vaimenninta. Tuollainen olisi visio, mahtaako olla toimiva kokonaisuus vai meneekö aivan pieleen? Quote Link to comment
Sami Leskinen Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 -Kaasuttimeks Solex 34 -vakio jakaja alipainekellolla ja keskipakosäädöllä + sininen puola uutena jos ostat ni toi hei-setti tulee varmaan halvemmaks, jos kerran sisältää puolan -orkkis koirankoppi termostaatilla -röörivalinta on raha/makuasia Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Jeps, mietiskelin et 31 tai 34 soleks ja sytkään tuo aircooledin vakio bosch alipainekellolla + compufire ja sininen puola. Kuulemma toiminut vakiossa 1600 moottorissa ihan hyvin. Ja tuossa koneessa kaasarina 31. Quote Link to comment
metake Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Laita vaan suosiolla kaasariks se 31:n, pääset helpommalla. Quote Link to comment
Guest Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 kui,eikö toi 34 muka toimi kun on säädös?tai uuden veronen.niin ja toinen kyssäri! miksi ei voi 009 jakajaa tarjota vakio koneen jatkoksi sellasenaan vakio kaasarin kans??(tällästä paskaa oon kuullu ettei sovi) mulla kun vaan sattus oleen kyseiset osat hyväkuntoosena/ uutena hyllys. Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 No kyllä mulla on kuplas 34 pelannu ihan kivasti vaikka vanha onkin. Mutta on kyllä puhdas ja huollettu. Lie alipainekellollinen jakaja parempi vakiokoneesee? Quote Link to comment
metake Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 kui,eikö toi 34 muka toimi kun on säädös?tai uuden veronen.niin ja toinen kyssäri! miksi ei voi 009 jakajaa tarjota vakio koneen jatkoksi sellasenaan vakio kaasarin kans??(tällästä paskaa oon kuullu ettei sovi) mulla kun vaan sattus oleen kyseiset osat hyväkuntoosena/ uutena hyllys. Kyllä se 34:n varmaan toimii, kun on uuden veroinen, mutta mun ei toimi. 009 varmaan toimii ihan ok 31:n kanssa, mutta 34:n kaasuläpässä oleva reikä aiheuttaa hermojen kiristymistä 009:n kanssa. Tuki se reikä ja sitten 34 + 009 on ok. Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Itsehän tilasin sit alipainekellotetun bosch vakiojakajan järjettömällä sytkällä. Ja sit pariksi se 31. Eli jos jollain olis uusi 31 tyrkyllä niiin saa tarjota. Quote Link to comment
metake Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Kannattaa sitten huomioida, että noi 31:n ja 34:n ei sovi samaan imusarjaan, pulttijako on eri. nimim. "kantapään kautta opetellut" Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Jeps, ainaki hotmatsis näyttää olevan palikkaa tuoho väliin. Quote Link to comment
metake Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Jeps, ainaki hotmatsis näyttää olevan palikkaa tuoho väliin. Parempi vaihtoehto (mun mielestä) olis hommata 1300:n imusarjan keskiosa, siihen menis 31:n suoraan. Jos olen väärässä, niin korjatkaa. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 34 solexin seokset vakiona sellaset etteivät oo optimaaliset varsinkaan osakaasulla 009 jakajan ennakoille jne... yhteenvetona vois sanoo et jouhevasti toimiva 34 solex ja 009 ei oo mikään taloudellisin vaihtoehto vaikka joidankin kombinaatioiden kanssa saa toimiin hyvin, mut ei tarkoita et olis paras vaihtoehto koskaan. Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Hmm, mulla taitaa olla kuplas kyl 1300 konees kiinni 34 suoraan... vai hitto.. nyt ku alko tarkemmi miettii ni olikoha siin sittenki 31... en minä muista. Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 Tältä se nyt sitten näyttää. Quote Link to comment
Guest Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 34 on jo valmiiksi alimitoitettu kaksreika 1600:lle, alkaa ny hitossa laittaki viela pienempaa kuristinta sinne.. Taysin vakio 1600 kaksreikakone tuli tehtaalta 34 imusarjalla ja kaasarilla seka alipaine/keskipako jakajalla. 009 toimii ihan ok 34 kaasarin kanssa, kunhan joku osaa saataa ne toimimaan yhdessa. Vahemman murhetta saat kun laitat vakiojakajan, ne ovat laadukkaampiakin. 009 jakajien ennakkokayrat on uutenakin ihan mita sattuu, ei ole kahta samanlaista. Eli niita joutuu JOKA tapauksessa sorkkimaan. Jan Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 no kuten kuvasta näkyy siinä on nyt fukio 034 alipainekellolla... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.