Guest Mikko Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 Vedin koneen irti. Koneeseen jäi kiinni kytkinakseli, eli lähti laatikon sisältä ulos. Onko tuo normaalia, voinko vain työntää sen takaisin laatikkoon, vai menikö laatikkokin purkuun? Onko tuo kytkinakseli jollain lukkosokalla kiinni lootan päässä? Ura siinä ainakin on, mutta onko juuri tuota varten? Kyseessä siis T1 motti ja IRS-loota. Quote
Guest Toheltaja Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 muistaakseni se on jollain seekerisokalla lukittu, ja tais akseleiden välissä olla joku kierretangon nysäkin... Quote
mikko k Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 Loota purkuun! :( Siellä on pudonnu sokka perän pohjalle ja myös pakkia käyttävä akselin tumppi, joka on kytkinakselin ja pääakselin liitoskohdassa! Siis perän purkaminen toiselta puolelta riittää, mielummin oikealta jos se on aukeavaa mallia. Quote
Guest Mikko Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 No voi persana!! Ei oo paikkaa korjata, talonmies ja isännöitsijä kitisevät ja kiroavat kun pudotin koneen irti.... Menee siis koko homma ensi kesään ja auto nyt naftaliiniin. >:/ Quote
mikko k Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 En oo kokeillut, mutta jos laatikon ottaa irti takapäästä, siis aisoista, niin saattais saada nostettua sen verran että sais oikean puolen posken pois sieltä aisan välistä. Ja sehän oli vielä irssi, niin se onnistuu helpommin kuin svingi. Vetari irti laipasta, 6 ruuvia, laipan sisustasta rasvat pois ja pohjalla kumipintainen rautalaippa, joka lähtee pienehköllä ruuvarilla kaivellen. Sen alla sokka, jolla lähtee laippa. Sitten vain poski irti ja osat näkyy edessäsi. Quote
Guest Mikko Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Juu ei. Menee koko loota vaihtoon, liian tihee loota tällä hetkellä. Rahapula jatkuu vielä ensi kesään, joten seisokoon odottamassa parempia aikoja. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.