Guest Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 eli tälläset tekstit löytyy kyljestä: JFUD 4 bosch nro 0 231 173 005 vw nro 021 905 205 E alipaine säätimellä se on varustettu+ näkyy siinä olevan keskipako säätökin! eli mihin koneisiin sopii heittämällä,ja jopa toimii oikein ja hyvin?T1? T4? ja tiedän että MEKAANISESTI sopii kaikkiin koneisiin(ilmajäähy vw) kyselee epätietoinen myös arvot ovat tervetulleita Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Bus & Pickup 1972 * 1700 Distributor: VW 021-905-205E, Bosch 0231 173 005 Can Use: Points: 01 011 Points Replacement Plate Assy: VW 311-905-227C, Bosch1237 110 161 Condensor: 02 054 Rotor: 04 033 Note: Originally equipped with Speed Limiting Rotor 04 016 (5400rpm) Dust Cover: 039-905-241, Bosch 1230 500 139 > 1230 500 147 Cap: 03 010 Distributor Cap Clip: 034-905-265, Bosch 1231 251 033 Parts Kit (Shims, Washers & Hardware): 059-998-211, Bosch 1237 010 007 Coil: 00 015 (Blue Coil: 00 012) Vacuum Can: 07 101 Ignition Wires: 09 171 Spark Plug: W8CC Timing Set At:: 5deg ATDC @ 800-950rpm w/strobe, vacuum hose(s) connected Advance/Retard Range: Vacuum: 8-12deg Adv, 11-15deg Ret; Centrifugal: 13-16deg @ 2000rpm, 23-26deg @ 3600 rpm Quote Link to comment
-MITO- Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Vastaava oli -76 1600 kastenwagenissa jossa 80 nopeusrajoitus oli tolla keskipakosäädöllä hoidettu niin että 4500rpm rupes katkomaan. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Miulla ol tuollainen (vai olikohan sittenkin JFUR, liekö eroa?) urtsi-strokerissa compufirellä terästettynä. Tupladellortojen yhdestä kurkusta irtosi tuota alipainetta maksimissaan n. 7 astetta ennakolle kun kierroksia oli reilusti mutta kaasuläppä melkein kiinni. Noihin spekseihin nähden tosin miulla ei ollut alipainekannussa retardia. Hyvin se toimi. Persdynolla alipaineen merkityksen just ja just huomas nimenomaan osakaasulla. Puavo @ dwl Quote Link to comment
Guest Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 no niin kiitoksia vastauksista.osa meni ihan pihalle joten kysynkin sopiiko tää jakaja paremmin mun 1600c vakion perään kuin 009 jakaja?(molemmat uusia ja käyttämättömii ) ymmärtääkseni tää ois alunperin jostain 1700cc t4 koneesta?alku päästä jolloin t4 konetta tavattu pallossa? saa tarkentaa siksi kyselen kun tällänen jakaja hyllyltä löyty käyttämättömänä. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Jos siulla on siinä vakio 34 solex, niin saattaa sopiakin paremmin, 009 kun em. vehkeen kanssa on mainittu huonommaksi. Melko äkkiä sen vaihtaaki sitten jos on huonompi jostain syystä, joten kannattaa kokeilla jos molemmat jakajat omaa. Orggis-boschit kuulemma myös parempia laadultaa kun jälkituontanto 009:t. Puavo @ www.dwl.fi Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.