NissanRacing Posted May 29, 2023 Posted May 29, 2023 Olen aloittanut metsälöytöjen etsimisen tuossa taannoin, mutta en ole löytänyt mitään. Jos tiedätte Kymenlaakson alueelta paikan missä saattaa olla näitä löytöjä niin vihje kelpaisi. Quote
Jaku82 Posted May 29, 2023 Posted May 29, 2023 (edited) No, voin sanoa että etsimällä niitä löytyy. Itse olen n.10v kuvausta harrastanut Etelä-Karjalassa ja sen 550-600 autoa kuvannut. En kuvaa 1980 luvun ja uudempia ellei ole spessuja. Valitettavasti en myöskään oikein enää jaa sijainteja kovin helposti. Häiritsee rikkojat ja osa varkaat. Ne raadotkin on jonkun omaisuutta kuitenki. Onnea alkavalle harrastukselle. 😊 Edited May 29, 2023 by Jaku82 5 Quote
mikan Posted June 1, 2023 Posted June 1, 2023 Sateliittikuvia selailemalla voi löytää tontteja joissa on kymmeniä autoja. Katsoin googlemapsista yhden sukulaisen mökkiä ja toista kymmentä autoa siinä pihassa näkyi. Metsä peitti loput 20 - 30 autoa. 😆 Quote
Recommended Posts