seppo mäntykivi Posted August 15, 2004 Share Posted August 15, 2004 Olisiko kenelläkään ns. ääriviivakuvaa risulasista ja kuplasta? Tarkoitus on painattaa collegepaitoja ja kahdella eri kuvalla. Toiseen risulasi ja toiseen kupla. Paitaehdotuksia otetaan vastaan. t: seppo Quote Link to comment
-MITO- Posted August 15, 2004 Share Posted August 15, 2004 Joo mä varaan 2kpl heti :) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 15, 2004 Share Posted August 15, 2004 ei tuu kuvista mielee ku sarjakuvamallin busselecta, mistä vois editoida.. Quote Link to comment
-Puide- Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 Eikö noita ääriviivakuvia voi tehä vaikka Photoshopparilla normaaleista kuvista??? Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 Kalevassa oli pari viikkoa sitten hauska piirretty avokupla. Se oli Unikulman mainoksessa, olisko ollut torstai 5.8 tai siinä lähellä. Ihan näin ohimennen huomiona, kyllähän kuvia varmasti löytyy muutenkin. Quote Link to comment
Guest Henkka Posted August 17, 2004 Share Posted August 17, 2004 Meinaaksä samanlaista kun korjausoppaiden jne kansissa? Mä meen kaivelemaan hieman pöndeltä, mulla pitäis olla jotain tehtaan mallipiirustuksia diilerien verstaista ja siinä on aikas kivoja ääriviivapiirustuksia. Äi, mut skanneri on hajos. Mä voin lähettää valokopiona. Quote Link to comment
Recommended Posts