Guest Fast Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 yläpäästä puuttuu 1000 kierrosta, mikä vikana? Seokset aika rikkaalla koko ajan. Oisko sytytys liian myöhäsellä vai pitääkö suuttimia pienentää, tai molempia. Quote Link to comment
Guest BugPower Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 kattoisin ekana sytytyksen sitte tulpat vaihtuis jos ennen pelannu... Quote Link to comment
Guest Fast Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Kone ei ole pelannut aiemmin se on vasta tehty. Quote Link to comment
nalleolut Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 mistä tiedät paljonko sen pitäisi kiertää? Quote Link to comment
Guest Fast Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Verrattuna muihin tekeleisiin. Kiertävät penkissä perusvastuksella hyvät 7-8000rpm tämä kiertää 6000rpm. Quote Link to comment
Guest Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Loppuuko vaan kiertäminen vai rupeeko rötään? On aika hyvä kone jos 8000 kiertää... Quote Link to comment
hanski. Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 jm-kone...veikkaan....?? Quote Link to comment
Guest BugPower Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 ISOMPAA NOKKAA KEHII! FK-98!!! xD no ei vaiskaan katoikko sytkän? Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 onks virranjakajan sisällä kärjellisiä palikoita? jos on, voipi vika löytyy sieltä. Quote Link to comment
Guest Fast Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Kone vain lopettaa kiertämisen. nythän konetta ei kierrätetä vapaana vaan penkissä n.80hv vastuksella virranjakajan vaihdoin ja isompaa pääsuutinta kehiin niin 500rpm löyty penkissä lisää kierroksia ja teho 119hv/153nm 5500rpm. onko Ok? Kone oli mulla säädettävä en sitä tehnyt joten en tiedä kaikkia osia mitä siellä on. jakaja on kyllä kärjellinen ja eilisessä jakajassa ei toiminut ennakko kierroksilla. Quote Link to comment
-MITO- Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Kerrotko uteliaalle koneen koon ja muita speksejä? Quote Link to comment
Guest Fast Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 92*69, isoventtilikannet, korkeanostoinen jyrkkänokka, en tiedä mikä. vakio kanget, vastapainoakseli. 1*45 dellorto omilla"pässinsarvilla", käärmeenpesä. 009 jakaja. Siinäpä ne suunnilleen oli. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 korkeanostoinen jyrkkänokka ei kyl kerro yhtikäs mitään, jote ei pysty sanoon loppuuko nokasta vai muualta ekana hengitysominaisuudet. Quote Link to comment
Guest Fast Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Eihän se kerro siksi onkin aika vaikea selvittää ongelmaa. Ainut on ottaa ulos tehot mitä siitä saa ja sehän oikeastaan olikin hommana. Quote Link to comment
-MITO- Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Öljypumppu irti ni näkis nokan tiedot. Quote Link to comment
Guest VW Hanski Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Kuulostaa ihan siltä kuin,kaasuvaijeri olis liian pitkä. Quote Link to comment
Guest Fast Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Oireet on just tuommoiset. Mutta kone on tai oli irti penkissä ja kaasutetaan suoraan kaasarista. Quote Link to comment
Guest Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Jos sen keskidellun läpi ei vaan virtaa tarpeeks? Quote Link to comment
Guest Fast Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Se voi olla se lopullinen syy ettei enempää löydy. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.