Hebster52 Posted May 5 Posted May 5 (edited) Olisko jollain 50-60 luvun orggis avokupla lähettyvillä josta sais nopeesti otettua tämä mitta. Minulla on ollut tuo jossain merkattuna muistiin mutta nyt hukassa... Edited May 5 by Hebster52 Quote
preA356 Posted May 5 Posted May 5 (edited) Riittääkö, että huomenna saat mitan, jos et sitä saa jostain aikaisemmin Edited May 5 by preA356 Quote
Hebster52 Posted May 5 Author Posted May 5 16 minutes ago, preA356 said: Riittääkö, että huomenna saat mitan, jos et sitä saa jostain aikaisemmin Riittää juu. 1 Quote
preA356 Posted May 6 Posted May 6 Voihan rähmä. Doopaffin Karmann Ghian onnistuneen katsastuksen jälkeinen juhlahumu vei ajatukset aivan muualle, niin enhän tätä muistanut ollenkaan. Uusi yritys huomenna Maaza 1 Quote
Hebster52 Posted May 6 Author Posted May 6 (edited) Ei hätää. Sain parilta Hebmuller omistajalta tänään tiedon että mitta on 114,5-115cm jos lasketaan "sadekourut" pois. Joka myös vahvisti minun mittaa tänään. Jos, muistat/ehdit mitata jossain vaiheessa niin kiinnostaa myös karmannin mitta. Edited May 6 by Hebster52 Quote
preA356 Posted May 7 Posted May 7 No mittamies kävi tallissa ja tarkastamassa, että onko Heb-miehet kuinka tarkkoja mittauksissaan. Ei ne kovin tarkkoja olleet kun antavat noinkin suuren mittatoleranssin😁. 114,5 on tarkka mitta 1 Quote
Hebster52 Posted May 8 Author Posted May 8 Kiitos! Elikkä minäkin olen sit aika kohdalla omalla kun myös näyttää osuvan tuohon 114,5cm. 🤪 1 Quote
Recommended Posts