Guest Mika Raussi Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Netistä kaivelemalla löysin yhen sattuvan ja sit kasan loppuvaimentimia. Pitäs löytää siis 2½" rööreillä varustettu ovaalin mallinen vaimennin joka ei oo läpivirtaustyyppinen vaan semmonen, että se oikeesti vaimentaa jotain. Silleen että meno ja lähtö on eri laidoilla. Asennus ois tarkotus toteuttaa samalla tavalla kun on nää hide-out putket tehty. Niin ja jippo on, että pitää olla rosteria. Quote Link to comment
-AP- Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Täällä kaikenlaisia: http://www.a-1performance.com/magnaflow ... 4x9_ss.cfm Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Myyks noita joku suomessa? Quote Link to comment
Guest Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 http://www.magnaflow.fi/ http://www.partboys.net/products_new.ph ... dfa119c3c3 Siin olis muutama ainaki.. Quote Link to comment
Guest mäksä Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 kaveri teki mulle tälläsen eikä huuda liikaa! Quote Link to comment
Guest metyme Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 http://www.martelius.com/yleis_2007.pdf Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Tää on harkinnassa: http://www.a-alt-avgassystem.fi/%E4%E4n ... 401_63.jpg Pitäs vähän mittailla vielä ja kattella jos joltain vielä linkkejä löytyy ja löytyy jotain parempaa. Tommonen kammiotyyppinen vissiin vaimentaa riittävästi ihan yksinään? Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Tommonen kammiotyyppinen vissiin vaimentaa riittävästi ihan yksinään? Samaa mietin kun on tarkoitus juuri nyt viikonloppuna väkästää pakosysteemi omaan kulkineeseen. Lähtökohtainen ajatus oli laittaa pian kollektorin jälkeen 2,5" putkeen samankokoinen, n. 25 cm pitkä läpivirtaava ja sen perään 2" kammiopönttö pyöräkoteloon hide outin tapaan. Jos oon oikein ymmärtänyt niin nuo vaimentaa voimakkaimmin vähän erilaisia taajuuksia niin lopputuloksena vois olla aika hiljainen ääni. Toisaalta jos pelkällä kammiopöntöllä on sopiva murina niin sehän on aina yksinkertaisempi juttu. Onneksi on kertynyt nurkkiin pönttöjä joilla kokeilla, on parikin erimittaista läpivirtaavaa ja pari vähän erilaista kammiopönttöä. Mutta kertokaas, miten mahtaa tuo vaimenninvilla kestää jos vaimennin on heti n. 10 cm kollektorilta ja kaasut tulee suht lämpöisinä eristetystä pakosarjasta? Ostin prätkäliikkeestä paketin vaimenninvillalevyä ja oli tarkoitus siitä vaihtaa villat sellaiseen käytettyyn lyhkäiseen läpivirtaavaan. Mietin vaan että palaako ne saman tien kun kuulemma jossain crossipyörissä on joku joutunut vaihtamaan parikin kertaa kesässä villat. Kakstahtipyörässä voi kai vaikuttaa villojen öljyyntyminenkin ja jatkuvat kovat kierrokset mutta miten mahtaa olla (nelitahti =))autossa? Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Kyllä ne villat lämpöä kestää mut jos liekkiä rupee lyömään putkesta ni sitte normi villa kestä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.