ozone Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Kaasarit on 48IDF Webrut ja synkkamittarin kanssa säätäessä huomasin että aina kun toisen kaasarin kurkun päälle laittaa synkkamittarin niin kiihdytyspumppu ruikkii itsestään bensaa -> kierrokset nousee. Onko kalvo rikki vai missä vika? Käykö 44IDF kalvot näihin? -Otso Quote Link to comment
ozone Posted April 27, 2007 Author Share Posted April 27, 2007 Voiko viallinen ryyppypiiri vaikuttaa tähän? Kaasareista on otettu ryypyn vivut pois ja korvattu peitelevyillä, mutta varsinainen ryypyn mekanismi on edelleen tallella. Eli kun ryyppy toimii niin tuleeko silloin enemmän bensaa kiihdytyspumpun suuttimista? Quote Link to comment
ozone Posted April 30, 2007 Author Share Posted April 30, 2007 Tuleepa ykstoikkonen ketju... Kalvojen vaihtaminen ei auttanut. Moposportin asiantunteva myyjä epäili että kiihdytyspumpun suuttimen takana olisi kuulaventtiili joka olisi jumissa, johtuen esim. kalkkeumasta. Onko tuttua? Onko muuta keinoa kalkkeuman poistoon kuin ultraäänipesu? Quote Link to comment
Guest vilho Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 http://waitresses.servebeer.com:81/vwpage/ tech->hpmx Muutkin artikkelit ihan luettavia Quote Link to comment
Guest Harri Björnholm Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 mulla yhdestä kaasuttimesta puuttui koko kuula, eli kannattaa sinne vilkaista ainakin ensin ja arvailla sitten. Quote Link to comment
ozone Posted May 1, 2007 Author Share Posted May 1, 2007 Jees, siitä tuskin on kyse kun kaasarit toimi viime kesänä. Mistä tuo kuula pitäisi löytyä? Räjäytyskuvasta ei oikein selviä. Kohokammion pohjasta? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.