P_Valtonen Posted Monday at 07:53 PM Posted Monday at 07:53 PM (edited) Tänään testattu erä Bosch laturia ulkopuolisella säätimellä. Kuorma 5 portainen 0.2A (pelkkä jäähdytys puhallin) 9.4A 9.4A 9.9A 11A Pyöristelin nuo mittapöytäkirjaan 0-10-20-30-40 A Valitettavasti en saanut 50A kuormaa, mutta saa noillakin jo kuntoon tietoa kuormitus tilanteessa...... Sikamaista hintaa; A 100e B 100e C 40e Ja mahdollinen posti + 10e A ja B on timanttista kamaa, mutta C'n jännite seilasi hieman (hiilet loppumassa?? Tms ??) Edited Tuesday at 05:21 AM by P_Valtonen Quote
P_Valtonen Posted Monday at 07:54 PM Author Posted Monday at 07:54 PM Tyypeistä kaksi on kuvattua. Kolmannessa (C) tarra saanut kipeetä Quote
P_Valtonen Posted Monday at 07:55 PM Author Posted Monday at 07:55 PM Tossq härvelit ja mittaus tulokset Quote
P_Valtonen Posted Monday at 07:57 PM Author Posted Monday at 07:57 PM (edited) Jaahans.... Sitten samasta myllystä seuraavasi läpi laittaa lihalaatikollista 12V tasasähkö laturia. On tuolla seassa 3kpl ohutrunkoistakin..... Yhteystiedot varmaan helpottaa.... Nolla 5 nolla 339 669 yx Edited Monday at 08:58 PM by P_Valtonen Quote
Zigzag Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago Mulle tuo ensimmäinen vaihtovirtalaturi, eli A, jos on vielä myymättä. Laitoin tekstaria aiheesta. T: Jussi M. Quote
P_Valtonen Posted 2 hours ago Author Posted 2 hours ago (edited) Moro Jussi Mulla on yhden hepun kanssa käden vääntö kaikista kolmesta laturista nyt päällä. (Mun piti kuitta hälle tilenna jo 8h sitten. Mä palaan asiaan sulle La heti kun tiedän aiheesta enemmän. Sorry viive) Edited 1 hour ago by P_Valtonen Quote
Recommended Posts