Guest E.H Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Elikkä tönärin suojaputki falskaa, oliskos mitään kesän kestävää patenttia. Kun sitä alempaa peltiä ei taho saada irti, ruuvit kun on niin peevelin hankalas paikas, tarttis olla kynekolookin kädet, ei mahu kourat työkalujen kans millään siten että viälä näkis mitä tekkee. Ja miks ei noi HC:n nyloniset muka käy virikoneessa. Vuoto on luokkaa enämpi öljyy kun pensaa sadalla. Quote Link to comment
Guest Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Elikkä tönärin suojaputki falskaa, oliskos mitään kesän kestävää patenttia. Kun sitä alempaa peltiä ei taho saada irti, ruuvit kun on niin peevelin hankalas paikas, tarttis olla kynekolookin kädet, ei mahu kourat työkalujen kans millään siten että viälä näkis mitä tekkee. Ja miks ei noi HC:n nyloniset muka käy virikoneessa. Vuoto on luokkaa enämpi öljyy kun pensaa sadalla. nyloniset on tarkoitettu vain tilapaiseksi ensiavuksi. Jotkut kylla kayttaa niita pysyvasti, vaihtelevalla menestyksella. Niiden ongelma on materiaalin vetelyys, ne lammetessaan muuttaa muotoaan ja vuotaa ihan tolkuttomasti, ja jopa sulavat jos kone kay hieman liian lampoisena. Jan Quote Link to comment
-MITO- Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Kone vaan irti ja putket uusiksi, ei patentteja = huolettomia VW kilometrejä koko kesä :) Quote Link to comment
Racing Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Nylonisia ei ehkä siksi virikoneeseen jos isonostoinen nokka+välitetyt keinut tönärit ei mahdu liikkumaan suojaputkessa kun putket sisäkkäin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.