Guest Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Toimii myos asennustyokaluna. Kuvassa Chevyn manta, sorry :) Vimpain toimii myos kuplan mantiin, jos on tapit jumissa kuten usein paljon ajetuissa on. Kuplan mantaa varten pitaa tuon valiputken paaty muotoilla seuraamaan mannan kyljen kaarta. Vasarallahan ei noita tappeja saa irrotella... Jan Quote Link to comment
mick Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Vasaralla ei saa, vai ei sais? Tuskin kaikilla on noita ulosvetäjiä, niin mitenkäs normaalisti olette irroitelleet tapit? Ihan vain mielenkiinnosta... Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Vasaralla ei saa, vai ei sais? Tuskin kaikilla on noita ulosvetäjiä Kai sitä jokainen joka saa koneen purettua siihen kuntoon että mäntiä irrottelee, ni voi tommosen kierretankovetäjän duunailla. Ja on muuten toimiva paketti. Itse tein suht samallaisen, mutta käytin puu "holkkeja" Quote Link to comment
metake Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Offtopic: Oletko Jan koskaan koettanut moisella irrottaa mustangin koneesta männäntappia? Quote Link to comment
Guest Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 En ole, toivottavasti ei tartte ihan heti. Kun saan rahaa tarpeeksi saastoon niin sitten menee mussenkin mannat vaihtoon, mutta suattaap olla tarpeen vaihtaa veivitkin sitten. Vakiohiluilla ei uskalla paljoo ahtaa :) Jos ny sais sen eka liikenteeseen edes, prkl. Muija painostaa Nova-remontilla. Se pitais kuulemma eka rempata. Mannat on vaihdettu (kuvassa) mutta muuten on kone viela levallaan. Jan Quote Link to comment
Guest Raggare Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 no va = ei kulje, vai mitäs se tarkottikaan siellä fence jumppereiden maas :D Quote Link to comment
metake Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 En ole, toivottavasti ei tartte ihan heti.Kun saan rahaa tarpeeksi saastoon niin sitten menee mussenkin mannat vaihtoon, mutta suattaap olla tarpeen vaihtaa veivitkin sitten. Vakiohiluilla ei uskalla paljoo ahtaa :) Jos ny sais sen eka liikenteeseen edes, prkl. Muija painostaa Nova-remontilla. Se pitais kuulemma eka rempata. Mannat on vaihdettu (kuvassa) mutta muuten on kone viela levallaan. Jan Offtopic jatkuu: Kerran remppasin fordin 289 koneen ja siinä pirulaisessa on prässätyt männäntapit, eli ilman lukkosokkia, joten vaatii ehkä himpun enempi voimaa ulostaa ne :) Quote Link to comment
Guest Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 No 289 mulla just on mustangissa. Novankin tapit oli prassatty, mutta niin vaan lahtivat tolla kierretangolla. Uudet meni paikoilleen samalla lailla. Kuplaan riittaa M10 kierretanko, tuo kuvassa oleva on aika paljon jytympaa. (Niin iso ku mahtui lapi menemaan) Jan Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.