Guest miqqo Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Kuulin että kuplassa kulkisi päävirta virtalukon kautta ja että lisäämällä piilonamiskan sarjaan lukon kanssa estää voroa viemästä pikku kuppelia. Millaisia käytännön ratkaisuja on olemassa, vai onko sillä ylipäänsä väliä mistä se virta kulkee. Quote Link to comment
Per Jernström Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Aika yleinen viritys on lisäkytkin puolajohdossa. Koko nippu kaapeleita moottorille näkyy takapenkin alla kuskin puolella. Sieltä kun nappaa puolan plussan ja jatkaa kytkimelle niin ei sytytä vaikka startti pyörii. Kaverin faijalla oli joskus vielä parempi patentti. Virtalukko toimi virta-avaimena, mutta auto käynnistettiin piilonapista. Jos virtalukosta väänsi normaalisti startille meni töötti päälle. Quote Link to comment
JaakkoS Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Itse olen suosinut puolan johdon ottamista irti ja moottoriluukku lukkoon. Ja lisäksi autossani on sellainen normi "ralli mallin" päävirta kytkin...johto ja päävirta kytkimen avain taskuun..jos ei estä, niin ainakin hidastaa.. -Jaakko- Quote Link to comment
Guest fastghia Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Mullon niin vaikee rattilukko/starttinappi ettei katsarikaan osannut käynnistää ilman neuvoja ;) Puolan johto kulkee mulla avainipussa aina kun auto seisoo. Quote Link to comment
Per Jernström Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Joo, se jakajaan menevä johto kannattaa sitten irroittaa, eikä sitä virtalukosta tulevaa. Kaverin kuplassa ihmeteltiin miksi sammui kesken kaiken. Kun avattiin luukku niin oli oikeasti HotWires kun sytkän johto oli irronnut ja mennyt maihin. Siinä kun ei ole sulaketta... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.