Jump to content

Ajonestokytkin kuplaan?


Guest miqqo

Recommended Posts

Guest miqqo
Posted

Kuulin että kuplassa kulkisi päävirta virtalukon kautta ja että lisäämällä piilonamiskan sarjaan lukon kanssa estää voroa viemästä pikku kuppelia. Millaisia käytännön ratkaisuja on olemassa, vai onko sillä ylipäänsä väliä mistä se virta kulkee.

Posted

Aika yleinen viritys on lisäkytkin puolajohdossa. Koko nippu kaapeleita moottorille näkyy takapenkin alla kuskin puolella. Sieltä kun nappaa puolan plussan ja jatkaa kytkimelle niin ei sytytä vaikka startti pyörii.

 

Kaverin faijalla oli joskus vielä parempi patentti. Virtalukko toimi virta-avaimena, mutta auto käynnistettiin piilonapista. Jos virtalukosta väänsi normaalisti startille meni töötti päälle.

Posted

Itse olen suosinut puolan johdon ottamista irti ja moottoriluukku lukkoon.

Ja lisäksi autossani on sellainen normi "ralli mallin" päävirta kytkin...johto ja päävirta kytkimen avain taskuun..jos ei estä, niin ainakin hidastaa..

 

 

-Jaakko-

Guest fastghia
Posted

Mullon niin vaikee rattilukko/starttinappi ettei katsarikaan osannut käynnistää ilman neuvoja ;) Puolan johto kulkee mulla avainipussa aina kun auto seisoo.

Posted

Joo, se jakajaan menevä johto kannattaa sitten irroittaa, eikä sitä virtalukosta tulevaa. Kaverin kuplassa ihmeteltiin miksi sammui kesken kaiken. Kun avattiin luukku niin oli oikeasti HotWires kun sytkän johto oli irronnut ja mennyt maihin. Siinä kun ei ole sulaketta...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...