Guest Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Missä sijaitsevat 1303:ssa vilkun, hätävilkun ja valojen (lyhyet/pitkät) releet? Quote Link to comment
metake Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Hataran muistini mukaan ne on siinä kojetaulun alla olevassa sulakekotelossa, takapuolella. Quote Link to comment
Guest Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Hataran muistini mukaan ne on siinä kojetaulun alla olevassa sulakekotelossa, takapuolella. Niin oli, piti hieman kopeloida niin löytyi. :) Oli erikoinen ongelma, vilkun rele vissiin veti jotenkin oudosti maihin ja aiheutti sen,että laturin valo paloi jatkuvasti ja vilkku oli päällä. Rele irti, pintojen putsaus ja takaisin paikalleen. Vika hävisi. Sinällään hyvään saumaan sattui kun olin juuri lähdössä katsastukseen viemään. Quote Link to comment
metake Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Mulla on omassa sellainen vika, että jos vilkut ja jarruvalot on yhtäaikaa päällä, palaa vilkun sulake, siis vilkuttaessa painaa jarrua niin poks. Erikseen toimii ihan ok. Otin jarruvaloista sulakkeen pois, niin nyt vilkut toimii, eikä jarru enää polta niiltä sulaketta. Quote Link to comment
Guest Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Mulla on omassa sellainen vika, että jos vilkut ja jarruvalot on yhtäaikaa päällä, palaa vilkun sulake, siis vilkuttaessa painaa jarrua niin poks. Erikseen toimii ihan ok. Otin jarruvaloista sulakkeen pois, niin nyt vilkut toimii, eikä jarru enää polta niiltä sulaketta. Liittynee tuohon releeseen jotenkin. Minulla ei sulake palanut, mutta jarrun painallus niin vilkku alkoi hillittömästi "vilkuttamaan" samaan tapaan kuin polttimon ollessa rikki ja latauksen valo syttyi. Poistui tosiaan releen kontaktipintojen putsauksella. En tosin ymmärrä miten vilkku ja jarru ovat yhteydessä... :) Quote Link to comment
Rofa.com Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Kyseisessä mallisa on harvemmin vikoja. Quote Link to comment
Recommended Posts