Hebster52 Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 Olisko kellään vinkkejä Kolkin orggis tuplakaasareiden piristämiseen? Riittääkö ne miten pitkälle? Koneena lähestulkoon vakio 1680cc. Mitä kannattais tehdä samalla? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 ei ne mihkää riitä, osta multa tuplat romuineen ;D Quote Link to comment
Hebster52 Posted August 7, 2007 Author Share Posted August 7, 2007 Kallista... Kai ne riittää enempään kuin 25hv:seen... ;) Quote Link to comment
Hebster52 Posted August 9, 2007 Author Share Posted August 9, 2007 Ilmeisesti kukaan ei kehtaa kertoa että ne käyttää niitä... No, kysyn tähän jatkeeksi kuitenkin.. Mitä eroa on 32 PDSIT-3 ja 32-34 PDSIT-3 välissä? Mun koneessa on toi eka versio parina, (vasen ja oikee) mutta sitten mulla on kaksi tuommoista 32-34 mallistakin jotka ilmeisesti molemmat ovat oikeanpuoleiset. Voinko käyttää tuon automaattiryypyn jousen/kannen noista jälkimmäisistä noihin 32 PDSIT:eihin vai onko ne väärät tuohon vasempaan kaasariin? Quote Link to comment
Guest fastghia Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Noiden piiristämisestä en tiedä mitään. Mut mulla oli tollaset 1835 muuten melko vakio (scat c25 ja peltisarja) 1-reikäkantisessa vääntökoneessa. Siinä toimivat hyvin. Quote Link to comment
Guest Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Ilmeisesti kukaan ei kehtaa kertoa että ne käyttää niitä... No käyttää käyttää, toki. Ja hyvin riittää, ainakin mulle, vakio 1600:ssa, rauhalliselle miehelle :) -J P.S. Tekniikasta ja varaosista kannattaa jutella esim. Kyöstin kanssa... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.