Guest da3bal Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 mistä löytyis? onko kellään myydä/lainata? missä noita vois teettää? ois hienoa jos salpuuna ois joustavaa ja kestävää, että voi käyttää monta kertaa. Quote Link to comment
-tipi- Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Herra Hoodride tais itse vähän tahria koko 'brändinsä' Mut eikö idea ookin tehä itte. Melkein sama mistä leikkaat sen, sprayliimaa voi kai käyttää sit tausta puolella kevyesti, että stenska pysyy pinnalla, muttei silti jätä liimatahroja kun se poistetaan. Otat jonkun kivan kuvan ja photarilla teet oman uniikin taideteoksen. Quote Link to comment
Guest Thompson Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Tulostat kuvia normi tulostimella -> Liimaat läpinäkyvän muovin päälle -> leikkaat mattopuukolla kuvan.. Sitten ohutta kakspuoliteippiä toisellepuolelle ja liimaat mihin haluat. Näin maalailtu jo autoon, vaatteisiin, jerrykannuihin jne, jne... Quote Link to comment
Guest da3bal Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Herra Hoodride tais itse vähän tahria koko 'brändinsä' ei mua haittaa, tykkään hoodride/rotta tyylisuunnasta, eikä herra hoodriden kymppitonnihässäkkä muuta sitä. =) Quote Link to comment
Guest da3bal Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Tulostat kuvia normi tulostimella -> Liimaat läpinäkyvän muovin päälle -> leikkaat mattopuukolla kuvan.. Sitten ohutta kakspuoliteippiä toisellepuolelle ja liimaat mihin haluat. Näin maalailtu jo autoon, vaatteisiin, jerrykannuihin jne, jne... jep, voisin kokeilla. pitää sit vaan etsiä suurempia kuvia. Quote Link to comment
-tipi- Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Kuvan koolla tai ääriviivan tarkkuudella ei sinänsä ole merkitystä, koska loppupeleissä itse kuitenkin leikkaat sen. No siis pitäähän se toki printata isoksi, mut jos reso huononee suurentaessa, se ei haittaa. Quote Link to comment
Guest migu Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Tältäkin palstalta löytyy muutamia stencilejä.. "OO YEA" on kyllä yks parhaista ;) Quote Link to comment
-tipi- Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/4838-spraycan-stensiiliä/ Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Paa mulle da3bal privana himaosottees, ni laitan samantien tulemaan hoodride sabluunan. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 [pitäjänmäenbrändi] Quote Link to comment
Recommended Posts