vilkku Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Onko kellään mitään yhteyksiä Puolaan volkkariharrastajiin tai muihin tahoihin mistä sieltä voisi hankkia juniksen? Mulla olis mahdollisuus ehkä tuotattaa yhden rekkakuorman mukana sieltä itselle auto, jos sen sieltä löytäisi ja saisi ostettua. Tullin ja muiden asiakirjojen kanssa todennäköisesti selviää ehkä kuitenkin aika helposti? Mutta löytyykö sieltä järkevään hintaan autoja? Quote Link to comment
-MITO- Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Kannattaa siltä suunnalta Eurooppaa katella myös Schwimm ja Kubelwageneita :) Quote Link to comment
vilkku Posted September 3, 2007 Author Share Posted September 3, 2007 Kannattaa siltä suunnalta Eurooppaa katella myös Schwimm ja Kubelwageneita :) Juu kun vaan löytäis mistä kattelis Pitäisi päästä itse etsimään paikan päälle, mutta kun ei ole mahdollisuutta Quote Link to comment
Guest Damien Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Volkkari-lehdessä oli joskus juttu muutaman bussiporukan retkestä Puolaan Garbojamaan. Jutussa sanottiin että Typ 2 VW:t keräsi tuijotuksia, koska se on niin harvinainen auto Puolassa. Ilmeisesti melkeinpä kaikki ilmajäähyt on tuotu sinne yksityisten toimesta. Sattuneesta syystä sinne ei aikoinaan kai viety volsuja hirveästi (paitsi 1940-luvulla)? Että onnea vaan Polakki-juniksen etsintään... ;) (Voin toki olla väärässäkin ja siellä ehkäpä on ladot pullollaan vanhoja volkkareita.) Oikeastikin noita sotavolsuja voi löytyä sieltä suunnalta helpommin kuin näiltä selekosilta. Quote Link to comment
Miglos Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Mää olin reissussa ja siellä ilmeni, että liikenteessä siellä on NELJÄ yksilöä ja talleissa noin 15 projektia - eikä yhtään myynnissä, ennemmin päinvastoin Quote Link to comment
vilkku Posted September 5, 2007 Author Share Posted September 5, 2007 Mää olin reissussa ja siellä ilmeni, että liikenteessä siellä on NELJÄ yksilöä ja talleissa noin 15 projektia - eikä yhtään myynnissä, ennemmin päinvastoin No jos tää pitää paikkansa, niin se sitten vesittää suunnitelmat :( Tämähän vaan lähti siitä, että mieli tekis junista kovasti ja ajattelin, että jos niitä löytyis vaikka ajos helpommin sieltä, kun olis tuo rahtaus käynyt sivussa! Taitaa sitten jäädä haaveeksi tuokin .......... Rahalla saa ja hevosella pääsee Quote Link to comment
HSuomi Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Tuo 126 fiat, nehän on hienoja pelejä ja niitä siellä riittää. Olin siellä just viime viikolla hommissa. Kyllä siellä yhden kuplankin näin. Quote Link to comment
Recommended Posts