Jump to content

Iskarit madallettuun kuplaan.


Guest jlahtela

Recommended Posts

Guest jlahtela

Joo luin vanhoja juttuja ja käytyin haku nappulaa, mutta mielipiteitä ja KOKEMUKSIA kaipaisi.

Eli edessä on vakioakseli(pallinivel) empin "liima itse" säätöpaloilla.

Takana pudotettu pakasta parisen napsua, eli tuommonen hillitty tasanen madallus. Mutta mitkä iskarit? Eteen ainakin lyhkäset? Entä taakse? Tekeekö noilla HC:n kauppaamilla bukpäkin lyhyillä iskarilla mitään?

Mitkä ois halvat ja ihan ok iskarit tuommoseen kuplaan?

-Janne Lahtela-

Link to comment
Juu, onkos palstalaisilla kokemuksia noista KK:n iskareista? Ovatko alkup. lyhemmät vai saman pituset pitkällä iskulla?

 

Hyvät on mielestäni. Pukpäkin lyhennetyillä pumpuilla ei saanut katsastukseen säätökeulaa nostettua, mut KK:n pumpuilla riittää liikerataa reilusti, on vakiota selvästi lyhemmät lyhyenä ja about vakion mittaiset ulospäin. Osta semmoset.

Link to comment
Guest jlahtela
Ok eteen siis nuo KK:n pitkän iskun iskarit, mut entäs taakse? Samanlaiset vai meneekö vakio iskarit. Perää pudotettu pari napsua eli maltillisesti.

 

Minkälaiset omissa matalissa kuplissanne on perässä?

Link to comment
Ok eteen siis nuo KK:n pitkän iskun iskarit, mut entäs taakse? Samanlaiset vai meneekö vakio iskarit. Perää pudotettu pari napsua eli maltillisesti.

 

Minkälaiset omissa matalissa kuplissanne on perässä?

 

 

Mulla on Nissan Vaneten takaiskarit, ovat kaasut.

Link to comment
  • 2 years later...
Guest albanzo

Nostetaas vanhaa aihetta nyt kun vaihtoehtojakin on varmaan enemmän mitä joskus sillon ku tää topikki on pystytetty.

Eli eteen pitäs laittaa lyhyet iskarit, nyt ku autossa on toi Icasan säätöakseli ihan alas säädettynä. Mut mitkä iskarit ja mistä? Nostovaraa sais iskarissa riittää katsastusta ajatellen, mut eipä oo sekään mikään ongelma vaihtaa noita orkkiksia takas katsastuksen ajaks. Kyseessä T-1 '65, eli olkatappiakseli jossa iskari mallia lenkki-lenkki.

 

Hotcarsin Bugpackit ei tuntunu hullun kalliilta, 83€/pari...

Link to comment
Guest albanzo

No uudet mun on jokatapauksessa pakko laittaa ku vanhat on melkosen loppu... ne on melkolailla vaan katsastusta ajatellen enää tallessa.

 

Mut jos ero vanhojen ja uusien lyhennettyjen välillä on vaan 1cm, ni toimiiko toi lyhennettykään enää ollenkaan jos auto on tontissa?

Link to comment

Se on tietysti eri asia joo. Ja kuinka tontissa sen pitäisi olla? Ja onko droppiolkia jotka palauttavat vääntövarret lähes normiasentoon takasin vaikka on akselin säädöt tosi tontissa. Itsellä ei ole muuta kuin säätöpalat ja maavara akselista on n.9cm, bukpäkit liikkuu vielä hyvin että olis varmaan vakiotkin riittäny..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...