Guest jlahtela Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Joo luin vanhoja juttuja ja käytyin haku nappulaa, mutta mielipiteitä ja KOKEMUKSIA kaipaisi. Eli edessä on vakioakseli(pallinivel) empin "liima itse" säätöpaloilla. Takana pudotettu pakasta parisen napsua, eli tuommonen hillitty tasanen madallus. Mutta mitkä iskarit? Eteen ainakin lyhkäset? Entä taakse? Tekeekö noilla HC:n kauppaamilla bukpäkin lyhyillä iskarilla mitään? Mitkä ois halvat ja ihan ok iskarit tuommoseen kuplaan? -Janne Lahtela- Quote Link to comment
Guest veewee Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Mulla on edessä hc:n lyhkäset pukpäkit. Ei ole moittimista. Quote Link to comment
Guest Keiteleen Kone Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Keiteleen Koneesta löytyy laajemman liikeradan omaavia iskunvaimentajia. Hinnat ovat myös sopivia. Quote Link to comment
Guest jlahtela Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Juu, onkos palstalaisilla kokemuksia noista KK:n iskareista? Ovatko alkup. lyhemmät vai saman pituset pitkällä iskulla? Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Juu, onkos palstalaisilla kokemuksia noista KK:n iskareista? Ovatko alkup. lyhemmät vai saman pituset pitkällä iskulla? Hyvät on mielestäni. Pukpäkin lyhennetyillä pumpuilla ei saanut katsastukseen säätökeulaa nostettua, mut KK:n pumpuilla riittää liikerataa reilusti, on vakiota selvästi lyhemmät lyhyenä ja about vakion mittaiset ulospäin. Osta semmoset. Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 moro, mul ois yhdet todella vähän ajetut hyllyssä ylimääräisinä, koska vaihdoin lisäjousellisiin malleihin. pistä YV:tä jos kiinnostaa -Tuomas- Quote Link to comment
Guest jlahtela Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Ok eteen siis nuo KK:n pitkän iskun iskarit, mut entäs taakse? Samanlaiset vai meneekö vakio iskarit. Perää pudotettu pari napsua eli maltillisesti. Quote Link to comment
Guest jjs Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Löytyykö KK:lta tuommoisia pitkäiskuisia vaimentimia myös olkatappikeulaan eli päätyypillä lenkki-lenkki? Quote Link to comment
Guest jlahtela Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 Ok eteen siis nuo KK:n pitkän iskun iskarit, mut entäs taakse? Samanlaiset vai meneekö vakio iskarit. Perää pudotettu pari napsua eli maltillisesti. Minkälaiset omissa matalissa kuplissanne on perässä? Quote Link to comment
Sakke Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 Ok eteen siis nuo KK:n pitkän iskun iskarit, mut entäs taakse? Samanlaiset vai meneekö vakio iskarit. Perää pudotettu pari napsua eli maltillisesti. Minkälaiset omissa matalissa kuplissanne on perässä? Mulla on Nissan Vaneten takaiskarit, ovat kaasut. Quote Link to comment
Guest albanzo Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Nostetaas vanhaa aihetta nyt kun vaihtoehtojakin on varmaan enemmän mitä joskus sillon ku tää topikki on pystytetty. Eli eteen pitäs laittaa lyhyet iskarit, nyt ku autossa on toi Icasan säätöakseli ihan alas säädettynä. Mut mitkä iskarit ja mistä? Nostovaraa sais iskarissa riittää katsastusta ajatellen, mut eipä oo sekään mikään ongelma vaihtaa noita orkkiksia takas katsastuksen ajaks. Kyseessä T-1 '65, eli olkatappiakseli jossa iskari mallia lenkki-lenkki. Hotcarsin Bugpackit ei tuntunu hullun kalliilta, 83€/pari... Quote Link to comment
Pedalpusher Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Ne on ihan hyvät, itsellä kiinni. Kuulin kyllä kylillä että ero minimissä vakioon on n.1 cm eli onko se ihan niin välttämätöntä niitä laittaa? Quote Link to comment
Guest albanzo Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 No uudet mun on jokatapauksessa pakko laittaa ku vanhat on melkosen loppu... ne on melkolailla vaan katsastusta ajatellen enää tallessa. Mut jos ero vanhojen ja uusien lyhennettyjen välillä on vaan 1cm, ni toimiiko toi lyhennettykään enää ollenkaan jos auto on tontissa? Quote Link to comment
Pedalpusher Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Se on tietysti eri asia joo. Ja kuinka tontissa sen pitäisi olla? Ja onko droppiolkia jotka palauttavat vääntövarret lähes normiasentoon takasin vaikka on akselin säädöt tosi tontissa. Itsellä ei ole muuta kuin säätöpalat ja maavara akselista on n.9cm, bukpäkit liikkuu vielä hyvin että olis varmaan vakiotkin riittäny.. Quote Link to comment
Guest albanzo Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 No mulla on toi akselin säätö alimmillaan ja droppiolat löytyy myöskin... Quote Link to comment
Pedalpusher Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Eiköhän siihen vakiot siinä tapaukses riitä. Korjatkaa joku jos oon ihan kujalla.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.