-MITO- Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Tommoinen löytyi mapista. Quote Link to comment
Guest Kimmo Ovaska Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Miten tuon epäkeskolevyn, mihin tuo "Throttle stop screw" vastaa, tulisi toimia? Eikö sen pitäisi kääntyä kylmällä koneella sellaiseen asentoon, että kaasu olisi tyhjäkäynnillä enemmän auki? Näin ei kuitenkaan meikäläisen 1300:ssa tapahdu. Kyseessä on 31-PICT-3, missä voisi olla vikaa? Quote Link to comment
DOODAH Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 spiraali paskana tai väärin säädetty. Quote Link to comment
Guest olli lammi Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Mistä nuo ohjeet ovat? Siis ovatko kuinka "viralliset"? Silmään pistää se, että kohdan 2 viimeinen osuus on muissa lähteissä toisin päin. Niissä kierretään tuota kaasuvivun ruuvia 1/4 kierros sisäänpäin siten, että kaasuläppä aukeaa minimaalisesti. Tuossa ohjeessa ruuvia kierretään auki, jolloin tätä ei tapahdu. Toki tuossa ohjeessa myös kaasuttimen tyyppi on kirjoitettu pariin kertaan väärin. Quote Link to comment
Guest Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Joo se pitää kiertää kiekkoon osuttuaan vielä 1/4 kierrosta kiinnipäin, että hiukan alkaa läppä avautumaan. jan Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.