Rofa.com Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Kaaviota (VW1303) käsiini etsimättä arvuuttelen mistä vois lähteä hakeen oikosulkua kun lokarien vaihdon jälkeen vilkut polttaa sähäkästi heti viimeisen sulakkeen. Loksuläpiviennit olen tsekannut ja kaikkien vilkkujen umpiot avannut. Rele oli tohjona kaiketi pesuveden takia jota siihen oli roiskunut. Myös kojelauta on saanut sattuneista syistä vettä aika rutkasti... Elikäs nyt on kiinni Golffin rele mutta sillä ei pitäis olla vaikutusta vianetsintään. Mistä eri piireille lähtee poweria, viikseltäkö? releeltä? Vois tutkia homman piiri/piuha kerrallaan.. Entä missä olis 74sen 03:sen sähkökaavio. Ainiin ja joo lisäsymptoomina se että välillä kun virrat on päällä, niin rele surisee. Quote
-MITO- Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Ratin keskiö ja kuparikielet sieltä käyty läpi? Quote
Rofa.com Posted November 12, 2007 Author Posted November 12, 2007 Eipä oo. Ratti tosin on vaihettu saman remontin piirissä mutta en muista kokeilinko vilkkuja OEM ratilla. Quote
-tipi- Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 http://www.vintagebus.com/ Täältähän ne kaaviot löytyy. Quote
Rofa.com Posted November 15, 2007 Author Posted November 15, 2007 Vika(vyyhti) selvisi. Molempien etuvilkkujen johdot oli oikosulussa Toisen takavalon vilkunjohto kytkeytynyt väärin Mittariston takana pari johtoa kytkeytynyt väärin Mittariston takana muutama johto irti Kojelaudan yksi maaadoitus irti Ja toki "jo vaihdettukin" vilkkurele epäkuntoinen. Ainiin mainitsematta että joka lampunkanta hapettunut niin ettei virta kulje.... Helppo juttu! :D Quote
-MITO- Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Joku sentraali santra kytkenyt johtoja? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.