Guest karipe Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Eli kuplan perää (heiluriperä) on laskettu nyt pohjaanyönti kumien varaan, mutta eihän tuo riitä. Miten ootte tehny matalissa kuplissa tuon perän KUNNON madalluksen. Pohjauskumit kokonaan pois? On vaan mahoton ajella enemmälti sitten? -Kartsa- Quote Link to comment
Guest Raggare Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 kumit+raudat pois, lattoihin lovet. jossain vaiheessa tulee vaan vastaan ongelmia, kuten lattojen säätövara loppuu ja renkaat auraa kovasti, ja se että menee vetarin päästä paikat rikki, iskareille ei kovin riitä pituutta jne. lootan nosto helpottaa(tää avaa taas uuden purkillisen matoja kuten ämeriikässä sanotaan), mut voi tulla vastaan että joutuu tubbailee sisäloksuja että kumit mahtuu. notta piis of nakki jos vaan rakentelee tarpeeks. Quote Link to comment
Guest HanttaP Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Eikös sen vaihteiston voi kääntää ylösalaisin kuten hewland mk9. Quote Link to comment
JaniM Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Varmaan, ku muistaa tukkia huohotuksen ja perä olis hyvä kääntää toisinpäin ellei ole junisloota. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.