busgods Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 Jos nyt otetaan lähtökohdaksi vakio 34hp 1200 kansi, jota pitäisi aavistuksen kunnostaa. Niin mikä olisi suht edullinen tapa saada aikaan jotain merkittävää? Kannet on tässä vaiheessa otettu irti ja todettu ehjiksi. En kaipaa viritysvinkkejä vaan perustoimintakuntoa petraavia työmenetelmiä. Myöskään mitään museovehkeen 100p entisöintimatrikkelia en kaipaa, kotikutoisetkin menetelmät otetaan riemulla vastaan. Quote Link to comment
Tomppa Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 No venttiilien vaihto nyt tulisi ihan ensimmäisenä mieleen, mikäli ovat selvästi lautasen takaa kuluneet. Myös venttiilien päät tuppaavat ajan mittaan lytistymään ja menettämään "toimintatehonsa". Samalla laitat tietty uudet venttiilien lukot. Jos ovat kovasti kuluneet niin tarkista ohjurit myös. Toleransseja en nyt muista, mutta niiden vaihdossa on sitten enemmän töitä. Jousetkin on hyvä tarkistaa ja vaihtaa jos ei budjettia kaada (ei vakiona kovinkaan kalliit). Quote Link to comment
Guest Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 Ja jos ohjurit tarvitsee vaihtaa niin samalla joutuu automaattisesti koneistamaan seetit. Mielummin koneistamon hommia ne... Quote Link to comment
busgods Posted October 20, 2004 Author Share Posted October 20, 2004 Jep. Kiitoksia vaan kommenteista. Täytynee tuossa irrotella venat ja katella missä kunnossa ovat. Kun nyt ei ole kyseessä mikään aivan roskismoottori ja alakerta muuten oli melko ajettavassa kondiksessa niin olen asian suhteen aika optimistinen. Jos menee koneistamolle asti niin pitäneen harkita asian tarpeellisuutta tosissaan kustannuksiin nähden. Käyttö lienee tulevasuudessa lähinnä katsastusta ja satunnaisia kruisinkeja notta sitä rataa... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.