Jump to content

Vakiokansiremppaa


Recommended Posts

Jos nyt otetaan lähtökohdaksi vakio 34hp 1200 kansi, jota pitäisi aavistuksen kunnostaa. Niin mikä olisi suht edullinen tapa saada aikaan jotain merkittävää?

 

Kannet on tässä vaiheessa otettu irti ja todettu ehjiksi. En kaipaa viritysvinkkejä vaan perustoimintakuntoa petraavia työmenetelmiä. Myöskään mitään museovehkeen 100p entisöintimatrikkelia en kaipaa, kotikutoisetkin menetelmät otetaan riemulla vastaan.

Link to comment

No venttiilien vaihto nyt tulisi ihan ensimmäisenä mieleen, mikäli ovat selvästi lautasen takaa kuluneet. Myös venttiilien päät tuppaavat ajan mittaan lytistymään ja menettämään "toimintatehonsa". Samalla laitat tietty uudet venttiilien lukot.

 

Jos ovat kovasti kuluneet niin tarkista ohjurit myös. Toleransseja en nyt muista, mutta niiden vaihdossa on sitten enemmän töitä.

 

Jousetkin on hyvä tarkistaa ja vaihtaa jos ei budjettia kaada (ei vakiona kovinkaan kalliit).

Link to comment

Jep. Kiitoksia vaan kommenteista. Täytynee tuossa irrotella venat ja katella missä kunnossa ovat. Kun nyt ei ole kyseessä mikään aivan roskismoottori ja alakerta muuten oli melko ajettavassa kondiksessa niin olen asian suhteen aika optimistinen. Jos menee koneistamolle asti niin pitäneen harkita asian tarpeellisuutta tosissaan kustannuksiin nähden. Käyttö lienee tulevasuudessa lähinnä katsastusta ja satunnaisia kruisinkeja notta sitä rataa...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...