Niklas L Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Onko tietoa missä pystyy ja kannattaa teettää? Nikke Quote Link to comment
Guest Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Ei taida kannattaa. En tieda tekeeko kukaan enaa, V-Wauhtipiste Turussa teki vuosia sitten noita. Uusien hinnat on pudonneet ajan mittaan ja on varmempaakin ostaa suoraan uusi. Pieni stroukkaaminen onnistuisi kait offset-hiomalla kaulat pienemmalle veiville (Chevy), muuten joutuu tayttohitsaamaan. Joka tapauksessa kampi heikkenee. Tosin mulla on tommonen 79 iskuinen ja on pelittany ihan hyvin yli 7000rpm.. Quote Link to comment
Niklas L Posted February 4, 2008 Author Share Posted February 4, 2008 Ok, kiitos tiedosta kysyn Turusta tarkemmin. Nikke Quote Link to comment
P_Valtonen Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 R-koneistuksen hinta viimevuosituhannella hitsaus+hionta oli 2000fim/kampura. Seuravana vuonna kun asia tuli oikeesti aiheelliseksi oli hinta pompsahtanut kolmeen tonniin. Kun vi**uilin että maksaako tällä kehityksellä ensivuonna sama homma 4000fim, niin vastaus oli "joo" No sitten löyty 200fim hitsaaja ja hiomo jossa sai hitsatun rookekammen hiottua 800fim/kampura (sis runkolinja). Mutta tää piti ennakoida. Homma piti ajottaa tammikulle, eli vuoden hiljasimpaan hetkeen. Muuna aikana taas hinnan pompsahteli. Nykysin uudet maksaa niin vähän, että ei tää kannata ollenkaa kuten Jan mainitsi Quote Link to comment
Niklas L Posted February 4, 2008 Author Share Posted February 4, 2008 Jep, olen tietoinen uusien hinnoista, mutta kerrotaan nyt, että kyseessä olisi wasserin 76mm kampi, ei T1. Ihan vain, ettette pidä tyhmänä ;) Kiitos vinkeistä, homma on vielä auki... Nikke Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Jep, olen tietoinen uusien hinnoista, mutta kerrotaan nyt,että kyseessä olisi wasserin 76mm kampi, ei T1. Ihan vain, ettette pidä tyhmänä ;) Kiitos vinkeistä, homma on vielä auki... Nikke B storm tekee. Mutta minkälainen siitä tulee en uskalla sanoa. Mutta sen sä varmaan tiesit jo... Quote Link to comment
Niklas L Posted February 4, 2008 Author Share Posted February 4, 2008 Hah, Stormille en vie edes anoppia stroukattavaksi :) Hyvä Fredde, ei näin. Thanks! Quote Link to comment
Marko Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Voihan sitä wasseria jalostaa ja tehdä oxyboxerin johon menee esim. 86mm T1 akseli. Vai mihin tuo on tulossa. Quote Link to comment
Niklas L Posted February 4, 2008 Author Share Posted February 4, 2008 Moi, jos sinulla on tiedossa wassen / oxyn lohkoon suoraan sopivaa pidempi iskuista akselia, niin olen kiinnostunut. Normi T1 akselihan ei sovi heittämällä. Vaatii sorvausta ja shimmejä yms... Joku tekee Jenkeissä, mutta maksaa yleensä hunajaa. Nikke Quote Link to comment
P_Valtonen Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Normi T1 akselihan ei sovi heittämällä. Meneepä, jos on vaan uuden mallin WBX lohko ja sotket typ-1 ja WBX runkolaakereita oikein. Ja valitset pakettiisi typ-1 vauhtiksen *** Toisaalta yksi VW Tampesterilainen hörhö sano että JaskaPuskan valtakunnassa on laitettu 2" kauloilla olevia kankia pelkällä rookeri hionnalla Wasseriin. Itte e ole tämmöseen törmänny tarkemmin. Quote Link to comment
Niklas L Posted February 6, 2008 Author Share Posted February 6, 2008 Jep, tämä homma on nyt selvillä. Kiitos kaikille vinkkejä antaneille. Nikke Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.