Jump to content

uusi volkkariforum


Recommended Posts

Ei minusta ollut mitenkään tarpeellinen, nyt on jo turhaa toistoa kaikessa kahden foorumin palstoilla.

 

Ei tämäkään foorumi ole niin paljon alhaalla että tarve täyttyisi.

Äläkä Seppo hyvä vedä herneitä nenuun näistä kommenteista... ;)

Link to comment

Itse asiassa mulla on tunnarit viiteen suomenkieliseen keskustelualueeseen, on ehkä vähän liikaa. Tosin 2 paikallisia. Mietityttää miten hyvin FVWA on onnistunut keräämään volkkariharrastajat yhteen? Edistämään tiedonkulkua? Reagoinut tekemiinsä virheisiin? Pyrkinyt erottelemaan volkkariharrastajat kasteihin, jäsenet vs. harrasteliat?

Link to comment

Jep, eiköhän sitä porukka löydä sen mieleisensä foorumin ajan saatossa...

Itse vain omalla kohdallani mietin että yhdessäkin VW- forumissa on tarpeeksi, kaksi menee jotenkuten mutta että kolmas? :o/

Muitakin forumeita kun tulee kuitenkin seurattua kuin VW...

Link to comment

No, loppujen lopuksi käy niin että kirjoittelu hiljenee hiljenemistään. Ja ajan saatossa ei kellään ole mielenkiintoa kirjoitella seurata sellaista foorumia johon ei tule mitään uutta sellaista mitä ei toisella palstalla jo ole.

 

Kyllä itselläkin on tunnarit vaikka mille foorumeille, mutta ne ovat kaikki vähän erialojen palstoja, eivät kilpaile keskenään.

 

Vertaus, pienessä kylässä on yksi kauppa, aluksi liian vähän kassoja ja jonoja. Asiakkaat äänestävät jaloillaan ja menevät toiseen kauppaan. Ei enää yhtä kannattavaa kaupankäyntiä toisessa kaupassa. Tulee vielä yksi kilpaileva kauppa, ja kaikki kaupat kärsivät, loppujen lopuksi yksi kuolee väistämättä pois.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...