Guest Mika Raussi Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Jossain mie näin semmosen vettiilikopan pannan, joka ei ollu pelkkä jousi, vaan siinä oli joku ruuvattava systeemi, ettei tarvii raapia koppaa ja saa kunnolla ainakin kireelle. Onks hajua? Quote Link to comment
Guest DaFox Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Eikös tuohon voisi patentoida vastaavaa systeemiä kuin jossain vanhoissa lasipulloissa ja purnukoissa oli? Eli tarkoitan sellaista vipuvarrellista pantaa.. Ei raapis ja puristais kokoajan kuten originaalikin panta. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 DaFoxin idea on kyllä hyvä, joka kerta kun oon kopat maalannu niin oon miettiny että nyt pitää pistää teipit pantoihin ettei raapiinnu - vitut oo ikinä muistanu ja sit on skraadussa kopat. Puavo Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Joku joskus postas moisista kuvankin. En vaan muista millään mimmoset ne täsmälleen oli, mut sillon totesin, että jotain vastaavaa on kyl ehdottomasti tehtävä. Quote Link to comment
Guest Ooppiumi Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 http://209.92.159.54/store/files/detail/15-805.gif Quote Link to comment
Guest Barn Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Mitäs ne naarmut kopassa haittaa....jos ei nyt näyttely autoista ole kyse ja niitäkään ei Suomessa montaa ole... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 No vituttaa se aika lailla maalata kopat ekaks kalliilla maalilla ja sit raapia pannoilla ihan vituiks. Ja miulla kopat on näkyvillä helposti ilman että kampee ittensä auton alle. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 laita joku tukeva rätti tuosta pannasta lenkille ja kiskaise sillä paikoilleen, mie ainakin saan raapimatta ne kohilleen. Soon tekniikasta kiinni... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Joo sitähän mie oon käyttäny, mut on noi nelkussa ainkin vähän turhan pinkeet noi jouset. Meinaa loppua ranteesta jerkku. Quote Link to comment
Recommended Posts