Guest Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 (No niin, tuli siis uusi topic erheessä... sorry) Kokemuksia, arvioita mitä maksaisi yksinkertaisen (KG) puskurin kromaus? Ollut siis alunperin kromattu, mutta nyt lohkeillu pahasti irti jne... Ihan vaan hullun karkeita heittoja, olkaa hyvä! Kiitti Quote
Guest Jp Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 kaveri kromasi kasan moottoripyörän osia, siten että toimitti osat sellaisenaan sinne, eli firma hiekkapuhalsi osat ja teki yleensäkin kaikki mitä tarvi. Niin sillä makso 1000€, joten luulis yhen puskurin olevan aikalailla halvempi.? Quote
Guest Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Ok, kiitti arvioista... PItää tarkkaan harkita kannattaako... mutta ehkä jopa ainoa vaihtoehto jos hienoa haluaa, koskapa eipä ole tarjolla puskuria ainakaan GK:aan... Kolkkeihinhan saa useampaakin sorttia - tosin ryökälehintaan niitäkin. Tietty - jos jollakulla vielä tiedossa ihan täsmätietoa, niin kiva olisi kuulla. Quote
Guest KAAPO Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Jos puskurit on muuten kunnossa (ei kolhuja,ei syöpymiä) niin hilseilevä kromihan ei ole mikään ongelma poistaa kromaamossa heidän altaassaan. Pohjatyöt maksavat jos joutuu syöpymiä hiomaan tai täyttämään. Asiakashan päättää minkälaiseen lopputulokseen halutaan päästä joten puskurit kainaloon ja käynti lähimpään kromaamoon niin saat kyllä täyden arvion työn hinnasta. Pohjatöissä ei kyllä kannata säästää sillä vaikka kuparointi peittääkin pieniä syöpymiä niin kromaus kyllä tuo kaikki kolot "mukavasti" esille. Jos aikoo kromauttaa maalattuja osia niin kannattaa ehdottomasti itse työstää osat ensin puhtaalle peltipinnalle ennenkuin vie ne kromaamoon. Itse olen kromauttanut kuplan takavaloja Amoilassa joihin tehtiin hieman pohjatöitä mutta ei kuitenkaan "nysvätty" ihan viimeisen päälle peilipinnaksi. Jos noi sun puskurit on hyvät aihiot niin mun arvio liikkuisi 300-500 Euroa/puskuri. Jotkut firmat on kromanneet osia ilman kuparointia mutta siihen ei kannata lähteä sillä tulos on sama kuin ostaisit "Made in Taiwan" valmisteet suoraan... Quote
Guest KG58 Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 4 v sitten KGn puskurin kromaus pohjatöineen ~200€. kävyt mukana. Ruotsalainen firma. Quote
Guest ana wastapuu Posted November 30, 2004 Posted November 30, 2004 Kromimaalauta. Tää ei oo joke. Quote
Guest Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 Osaatkos opastaa "eteenpäin" - kuka moista maalausta tekee, missä jne vai pystyykä siihen itse? Voisinpä hyvinkin kromimaalauttaa! Quote
JaniM Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 http://62.142.235.42/~scd/custom//index.html Quote
Guest Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 Kromimaalauta. Tää ei oo joke. Osaatkos opastaa "eteenpäin" - kuka moista maalausta tekee, missä jne vai pystyykä siihen itse? Voisinpä hyvinkin kromimaalauttaa! http://www.volkkaripalsta.com/viewtopic.php?t=2207&postdays=0&postorder=asc&highlight=kromimaalaus&start=15 Quote
Recommended Posts