Guest kaliffi Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Joo - hakua on käytetty, ei löytynyt oikein apua. Auto on T1 '64. Ajon jälkeen alkaa tiputtaa bensaa akselin molemmista päistä. Vanhallako veslintuu persiiseen ja uus tilalle? Korjaussarjasta ei ollut apua. Autossani on 12V sähköt ja ryyppy on vaihdettu 12V myös, mutta sulkuventtiiliä (valve -idling cut -off) ei taida saada ko. kaasariin 12V? Quote Link to comment
Virtanen Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Vaikuttais että bensan pinta olis liian ylhäällä. Vika voi olla huonolaatuisessa neulaventtiilissä tai kohon ja venttiilin välisessä vivussa. Tuskin koho sentään vuotaa sisäänsä? Quote Link to comment
Guest kaliffi Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Neulaventtiili on vaihdettu uuteen. Vikaa esiintyy uudella ja orig. neulaventtiilillä. Vivusta en osaa sanoa. Mielestäni varsinainen vika ei ole "väljä" akseli. Tuolla akselin osassa kaasaria ei pitäne olla paljoakaan bensaa sammuttamisen jälkeen. Eli jokin päästää bensaa sinne kohokammiosta? Quote Link to comment
Virtanen Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Markkinoilla on näkynyt surkeita neulaventtiileitä, alkuperäistä tosin pitäisi vielä myös saada numerolla 036 129 201 Quote Link to comment
Guest kaliffi Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Kiitos avusta! Merkkiliikkeen kautta löytyi alkuperäinen neulaventtiili ja sen tiiviste. Kokeilen vielä sillä. Brasil korjaussarja oli ainakin huono ko. kaasarille. Osista kävi n. 25%.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.