Virtanen Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Splittejä on länsinaapuriin viety uskomattomia määriä, eivätkä ihan heti lopu vaikka niitä on rahdattu ympäri maailmaa kasapäin, jos on loppumassa, kaivetaan maasta lisää... http://www.meanbugs.com/punbb/upload/vi ... d=4278&p=1 Quote
Guest Kujis Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Ei lopu ei, kuka tietää mikä tarkoitus on noilla kolmella kromirinkulalla etulokarin yllä olevassa pellissä -> sivu 5 musta splitti kattotelineellä. Mulla oli samanlaiset rinkulat -54 ovaalissa ja siitä on sen verran kauan että en muista niiden tarkoitusta tai luulin niiden olevan vakio varusteita. Quote
Guest Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Ei lopu ei, kuka tietää mikä tarkoitus on noilla kolmella kromirinkulalla etulokarin yllä olevassa pellissä -> sivu 5 musta splitti kattotelineellä. Mulla oli samanlaiset rinkulat -54 ovaalissa ja siitä on sen verran kauan että en muista niiden tarkoitusta tai luulin niiden olevan vakio varusteita. Lainattu Buickilta. Buick kaytti jo 50 luvun malleissa kyseisia "porthole" rinkuloita joilla ei ollut mitaan toiminnallista virkaa. Alunperin (jonkun kustomoijan idea) niissa oli sisalla vilkkuvat valot jotka saivat heratteen sytytystulpasta, mutta Buickin tehdastuotantoon ei valoja koskaan tullut. Ideana oli imitoida lentokoneen pakoputkista lyovia lieskoja.... Buick kaytti halvemmissa malleissa kolmea rinkulaa, josta auton tunnisti "hinnat alkaen" malliksi, ja se myos tarkoitti 6-sylinterista moottoria. Kalliimmissa malleissa oli kasikone ja 4 rinkulaa. Myohemmin kaikkiin malleihin laitettiin sama maara rinkuloita, kunnes nyttemmin uudehkoon malliin tuli taas 3 ja 4 rinkulaa moottorin koon mukaan. (Buick Lucerne?) Eli ne ovat yha Buickin kaytossa nykymalleissa. Koskaan kasittaakseni niilla ei ollut mitaan muuta virkaa. Pellissa ei ollut reikaa niiden alla. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.