Jump to content

Pääsylinteri


Guest Fast

Recommended Posts

Posted

Olen rakentamassa kilpa-autoon volvon 200 sarjalaisen 4 mäntä satuloilla jarruja. Eli 4 mäntäiset tulee joka nurkkaan. Mistä saa sopivan jarrupääsylinterin että siinä riittää tuotto ja teho ilman tehostajaa. Auto painaa alle 900kg

Kiitos jos joku osais auttaa.

Posted
riittää tuotto ja teho ilman tehostajaa.

 

kaurapuurosta:)

Posted

Fiat Ducato on suurin järkihintainen minkä olen onnistunut löytämään (25,4mm ja noin 60e). Volvon etusatulat ei kovin suuret ole , joten tuolla voisi saada vallan hyvänkin tuntuman.

Posted

tuo ducato kuulostaa kyllä hyvältä, onko siinä molemmille piireille saman kokoinen mäntä?

Posted

Ite tein mr2 toyotaan (780kg) pedalboxin kahdella girlingin 0.625 sylinterillä.

Levyt oli 285mm & satulat joka nurkassa volvot.

Omasta mielestäni oli toimivat.

Alkuun oli kisapaloilla mut lopuksi siirryin vakio paloihin.

post-2664-13888360434362_thumb.jpg

Posted

Kiitos vinkistä. Mietin että joudunko tekemään sen pedalboxin, mutta se on vaikea saa imppiin mahtumaan. Ja olen ostanut semmoisen poljinpaketin, jarru ja kytkin jossa on tila yhdelle sylinterille molemmille polkimille. Kytkin on ok,mutta huomasin vasta jälkeen että jarrusylinteri oli 1 piirinen ja sikäli käyttökelvoton. Tämä poljin systeemi on lähes paikallaan, että kätevin olis löytää hyvä 2 piiri sylinteri.

Posted

Ducato on koko matkan samalla porauksella, eli vain karan verran eroa poikkipinnoissa. Plussaa mielestäni myös se, että kiinnitys on neljällä pultilla.

Posted

Muistatko mistä vuosimallista se oli, niitä näkyy olevan eri tuotenumeroilla aika paljon. Volvon satula on muuten 4x38mm männällä.

Posted

Muistelisin, että kakkosmallin ducatosta. Mutta sata varman en ole, että ei olisi ollut ykkösmallisesta. Molemmissa kun näkyy motonetin kataloogin mukaan olevan 25,4mm kokoista tarjolla.

Posted

En ole sitä nähnyt mutta eikö se ole aika pitkä, meinaan että on tilavuus riittävä nuille satuloille?

Guest Toheltaja
Posted

Jos kuplaan on laittamassa niin parisatkusissa Audeissa on reiluja sylkkyjä. Mulla on moinen Porschessa, ja tuuttaa nestettä 16:sta mäntään. (996 turbon satulat, reilusti isommilla männillä ku volvot, ja pelaa hienosti tuolla audin sylkyllä)

 

Toi sylkkä kun menee bolt on kuplan/vanhempien porsaiden sylkyn paikalle

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...