Guest Fast Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Olen rakentamassa kilpa-autoon volvon 200 sarjalaisen 4 mäntä satuloilla jarruja. Eli 4 mäntäiset tulee joka nurkkaan. Mistä saa sopivan jarrupääsylinterin että siinä riittää tuotto ja teho ilman tehostajaa. Auto painaa alle 900kg Kiitos jos joku osais auttaa. Quote Link to comment
Guest veewee Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 riittää tuotto ja teho ilman tehostajaa. kaurapuurosta:) Quote Link to comment
Ketsa Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Fiat Ducato on suurin järkihintainen minkä olen onnistunut löytämään (25,4mm ja noin 60e). Volvon etusatulat ei kovin suuret ole , joten tuolla voisi saada vallan hyvänkin tuntuman. Quote Link to comment
Guest Fast Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 tuo ducato kuulostaa kyllä hyvältä, onko siinä molemmille piireille saman kokoinen mäntä? Quote Link to comment
Janne Välilä Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Ite tein mr2 toyotaan (780kg) pedalboxin kahdella girlingin 0.625 sylinterillä. Levyt oli 285mm & satulat joka nurkassa volvot. Omasta mielestäni oli toimivat. Alkuun oli kisapaloilla mut lopuksi siirryin vakio paloihin. Quote Link to comment
Guest Fast Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Kiitos vinkistä. Mietin että joudunko tekemään sen pedalboxin, mutta se on vaikea saa imppiin mahtumaan. Ja olen ostanut semmoisen poljinpaketin, jarru ja kytkin jossa on tila yhdelle sylinterille molemmille polkimille. Kytkin on ok,mutta huomasin vasta jälkeen että jarrusylinteri oli 1 piirinen ja sikäli käyttökelvoton. Tämä poljin systeemi on lähes paikallaan, että kätevin olis löytää hyvä 2 piiri sylinteri. Quote Link to comment
Ketsa Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Ducato on koko matkan samalla porauksella, eli vain karan verran eroa poikkipinnoissa. Plussaa mielestäni myös se, että kiinnitys on neljällä pultilla. Quote Link to comment
Guest Fast Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Muistatko mistä vuosimallista se oli, niitä näkyy olevan eri tuotenumeroilla aika paljon. Volvon satula on muuten 4x38mm männällä. Quote Link to comment
Ketsa Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Muistelisin, että kakkosmallin ducatosta. Mutta sata varman en ole, että ei olisi ollut ykkösmallisesta. Molemmissa kun näkyy motonetin kataloogin mukaan olevan 25,4mm kokoista tarjolla. Quote Link to comment
Guest Fast Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 En ole sitä nähnyt mutta eikö se ole aika pitkä, meinaan että on tilavuus riittävä nuille satuloille? Quote Link to comment
Ketsa Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Omassa sovelluksesta käyttää edessä 45mm nelimäntäisiä ja takana 35mm nelimäntäisiä. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Jos kuplaan on laittamassa niin parisatkusissa Audeissa on reiluja sylkkyjä. Mulla on moinen Porschessa, ja tuuttaa nestettä 16:sta mäntään. (996 turbon satulat, reilusti isommilla männillä ku volvot, ja pelaa hienosti tuolla audin sylkyllä) Toi sylkkä kun menee bolt on kuplan/vanhempien porsaiden sylkyn paikalle Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.