Jump to content

Pääsylinteri


Guest Fast

Recommended Posts

Olen rakentamassa kilpa-autoon volvon 200 sarjalaisen 4 mäntä satuloilla jarruja. Eli 4 mäntäiset tulee joka nurkkaan. Mistä saa sopivan jarrupääsylinterin että siinä riittää tuotto ja teho ilman tehostajaa. Auto painaa alle 900kg

Kiitos jos joku osais auttaa.

Link to comment

Kiitos vinkistä. Mietin että joudunko tekemään sen pedalboxin, mutta se on vaikea saa imppiin mahtumaan. Ja olen ostanut semmoisen poljinpaketin, jarru ja kytkin jossa on tila yhdelle sylinterille molemmille polkimille. Kytkin on ok,mutta huomasin vasta jälkeen että jarrusylinteri oli 1 piirinen ja sikäli käyttökelvoton. Tämä poljin systeemi on lähes paikallaan, että kätevin olis löytää hyvä 2 piiri sylinteri.

Link to comment
Guest Toheltaja

Jos kuplaan on laittamassa niin parisatkusissa Audeissa on reiluja sylkkyjä. Mulla on moinen Porschessa, ja tuuttaa nestettä 16:sta mäntään. (996 turbon satulat, reilusti isommilla männillä ku volvot, ja pelaa hienosti tuolla audin sylkyllä)

 

Toi sylkkä kun menee bolt on kuplan/vanhempien porsaiden sylkyn paikalle

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...