Guest Buggy Builder Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Eli mitenkäs T1 vakiokannesta saa venttiiliohjurin irti? Lähteekö vaan prässillä painamalla kuumasta kannesta? Ja mihin suuntaan sitä pitäs painaa- venttiilikoneistoonpäin? Pitäs päästä noita kanavia muotoilemaan oikeen kunnolla ja ohjurit on vähän tiellä, toki ne ny menee muutenki vaihtoon... Quote
Guest Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 pikaisen haun tulos; http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/4679-kannet-koneistamon-jäljiltäkuvia/ Quote
Guest Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Eiks noita poraamalla ole poistettu? Omalaisensa terä sitä varten. Edit: jep, hakukin sen kertoi... Quote
mite^ Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 mää löin pois ilman porausta. Uus ylikoko ohjuri meni hiukan vinoon :( mutta elämä on ja oppettelemalla oppii. Kansi ens kerralla kuumemmaksi. Tuolloinkin vaikutti se kun joutu kiireellä tekemään tuonkin homman. Hosumalla ei tuu ku pissapäisiä lapsia. Quote
Guest koivi Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Oikeanlaisen tampin avulla lyömällä. Quote
Guest Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 mää löin pois ilman porausta. Uus ylikoko ohjuri meni hiukan vinoon :( mutta elämä on ja oppettelemalla oppii. Kansi ens kerralla kuumemmaksi. Tuolloinkin vaikutti se kun joutu kiireellä tekemään tuonkin homman. Hosumalla ei tuu ku pissapäisiä lapsia. Ne ei taida koskaan olla aivan tarkkaan symmetrisia, ei kaytannossa koskaan valty seetitoilta kun ohjurin vaihtaa. Siina mielessa ei ole valia istuuko se hiukan vinossa, kunhan istuu kunnolal ja tiukkaan. Kannen reikahan ei muutu mutta ohjurien reiat on mita sattuu, harvoin taysin keskella ohjuria itseaan. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.