Jump to content

venttiiliohjurin irroitus


Guest Buggy Builder

Recommended Posts

Guest Buggy Builder

Eli mitenkäs T1 vakiokannesta saa venttiiliohjurin irti?

 

Lähteekö vaan prässillä painamalla kuumasta kannesta?

Ja mihin suuntaan sitä pitäs painaa- venttiilikoneistoonpäin?

 

Pitäs päästä noita kanavia muotoilemaan oikeen kunnolla ja ohjurit on vähän tiellä, toki ne ny menee muutenki vaihtoon...

Link to comment

mää löin pois ilman porausta. Uus ylikoko ohjuri meni hiukan vinoon :( mutta elämä on ja oppettelemalla oppii. Kansi ens kerralla kuumemmaksi. Tuolloinkin vaikutti se kun joutu kiireellä tekemään tuonkin homman. Hosumalla ei tuu ku pissapäisiä lapsia.

Link to comment
mää löin pois ilman porausta. Uus ylikoko ohjuri meni hiukan vinoon :( mutta elämä on ja oppettelemalla oppii. Kansi ens kerralla kuumemmaksi. Tuolloinkin vaikutti se kun joutu kiireellä tekemään tuonkin homman. Hosumalla ei tuu ku pissapäisiä lapsia.

 

Ne ei taida koskaan olla aivan tarkkaan symmetrisia, ei kaytannossa koskaan valty seetitoilta kun ohjurin vaihtaa. Siina mielessa ei ole valia istuuko se hiukan vinossa, kunhan istuu kunnolal ja tiukkaan. Kannen reikahan ei muutu mutta ohjurien reiat on mita sattuu, harvoin taysin keskella ohjuria itseaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...